J
JohanLun: Jotkut poistavat foder ja socklar kun tapetoivat, toiset eivät edes siirrä kirjahyllyjä (eli eivät tapetoi kirjahyllyjen takaa). Itse mielestäni on tyylikkäintä, kun tapetoidaan listojen kohdalla ja leikataan ulos listalle niin, ettei jää aukkoa. Mutta kaikki tekevät tavallaan, joten saa tehdä miten haluaa. Vanhat talot ovat kuitenkin pirullinen työ irrottaa foder ja socklar, joten
15 vastausta · 14,5k lukukertaa
O
olofh: Haluan oikeastaan antaa vinkin reiänporauksen ammattilaisen palkkaamisesta. Ne kerrat, kun olen käyttänyt sellaisia, ovat olleet naurettavan halpoja verrattuna siihen, kuinka paljon vaivaa se olisi ollut tehdä itse. Heillä on kunnon työkalut, joten se sujuu melko nopeasti. Voit ainakin pyytää tarjouksia...
10 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
E
Eribe: [citat] Bromma stål myy yksityishenkilöille, ainakin vuosi sitten kun kysyin. Monet peltiliikkeet/sepänliikkeet voivat myös hankkia levyjä (ja paljon muuta cortenissa), erityisesti jos ostat koko levyn. Jos haluat pienempiä paloja, kannattaa soittaa ympäriinsä, ei ole mahdotonta, että sellaisia löytyy varastosta. Olen käyttänyt Larssons peltiä Lidingössä, ehkä ei aivan naapurissa,
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
N
Nygge72: [citat] Olen lukenut samaa. Jotkut sanovat 3 kuukautta ja toiset 2 valmistajien mukaan. Mutta se on todennäköisesti "hyvissä" olosuhteissa. Siksi olen kiinnostunut todellisuudesta.
5 vastausta · 3,5k lukukertaa
K
Kimberly: [citat] Voi ei. Lähes epäilin sitä
10 vastausta · 3,4k lukukertaa
B
BobbyW: Hei! Ajattelin hitsata yhteen kaksi 20-jalkaista konttia ja tehdä siitä ulkohuoneen. Aion hoitaa tämän projektin mahdollisimman paljon itse, mutta minulla on muutamia kysymyksiä, joihin joku ystävällinen sielu voisi ehkä auttaa? En tiedä, mutta minusta tuntuu, että teräs saattaa vetää kosteutta puoleensa. Aion eristää ja asentaa pintakerroksen, mutta voiko teräksen takana olla,
0 vastausta · 849 lukukertaa
K
Kallebo: Olen yleensä tyytyväinen Byggmaxiin. Päinvastoin, usein ajetaan Bejiersiin tai Woodyyn ja sitten puhtaasta kauhusta ajetaan Byggmaxiin ostamaan samat asiat paljon paljon halvemmalla. Täällä Byggmaxin henkilökunta on paljon ystävällisempi kuin sekä Woodylla että Bejiersillä. Johnhttp://bejiers.com) Jos palaamme aiheeseen, minun täytyy kertoa, että olen viikon aikana onnistunut
95 vastausta · 84,6k lukukertaa
·
M
mölnbo: Mietin, miten se vaikuttaa akustiikkaan, onko olemassa riski, että ääntä tulee liikaa (BBR:n mukaan) kerrosten välillä, jotta se saa hyväksynnän.
3 vastausta · 3,4k lukukertaa
M
marliie: [citat] Kiitos paljon vinkkeistä ja neuvoista! Hyviä asioita mukaan otettavaksi
7 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
V
Vante: Löytyy solumuovista.
1 vastaus · 877 lukukertaa
PhilipZ
PhilipZ: [citat] aloittelija. Joten on erityisen utelias mitä muut ovat tehneet ja ei, se ei ole riskirakenne.
11 vastausta · 7,9k lukukertaa
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Murkalk E on sammutettu kalkki ja erityisesti kuivasti sammutettu kalkki. Ennen vanhaan oli yleisempää käyttää märkäsammutettua kalkkia. Märkäsammutettu kalkki on erikoistuote, jota käytetään kalkitukseen, rappaukseen tai muuraamiseen rakennusten hoitotehtävissä.
1 vastaus · 4,1k lukukertaa
richardtenggren
richardtenggren: Onko myös expanderholkkeja?
3 vastausta · 2,6k lukukertaa
F
falkn: Onko se toisen auton ulkonäkö, jonka haluat saavuttaa, niin kiinnitä ohut vaneri, maalaa se ja laita sitten listat paikoilleen. Silloin voit liimata ja kiinnittää viimeistelynaulat sinne, minne listat sitten tulevat, niin vältät tasoitemassan käytön.
3 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
P
prdoucenten: Hei kaikki! Pieniä päivityksiä. Tein tilauksen spontat 195x22-ulkopaneelista. Hyvleriet ottaa aivan yksinkertaisesti pakkauksen, jossa on 590 lpm, ja höylää sen minulle. Se maksaa 34,95kr/lpm. Joten tuskin 21000 kruunua. Tuntuu silti erittäin kohtuulliselta.
15 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
W
wamund: Kiitos! Näyttää siltä, että heillä on sopivaa liimaa. Loistavaa!
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: W-kattopalkki, joka on samanlainen kuin viestissä #7, on parempi. Osittain räystään vahvistusten vuoksi, osittain koska se on jäykempi suhteessa materiaalinkäyttöön.
7 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
hscn
hscn: On varmasti löydettävissä, mutta silloin sinun on oltava todella varma, että se tehdään vakavasti. Ei ole kivaa jatkaa märkätila-työtä jonkun jälkeen, joka on laiminlyönyt pohjatyöt.
8 vastausta · 1,8k lukukertaa
R
ratsit: Uskotteko, että byggmax finbetong toimii? Se oli kyllä edullinen hinnaltaan, vähän pihi sitä myös on 😅
5 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
E
Edvuld: Vanha ketju, mutta voin vahvistaa, että nämä hyllyt taipuvat kylmävarastossa ja lisäksi homehtuvat helposti. 175kg hylly (galvanoitu pelti) kestää ympäristöä huonommin kuin 275kg hylly maalatulla pellillä. Aion varmaankin korvata hyllyt filmivanerilla, jotta niillä voi pitää myös öljyisiä tavaroita.
9 vastausta · 12,2k lukukertaa
tottoiz
tottoiz: Tuhannet kiitokset @Byggdinframtid ! nyt minulla on vähän parempi käsitys tilanteesta :)
2 vastausta · 3,1k lukukertaa
J
Jimman811: Vesikiertoinen tuntuu suurelta projektilta. Rikkoa olemassa oleva laatta päästäkseen käsiksi putkistoon. Ei, silloin panen kyllä sähkölämmityksen, jos lämmöstä tulee ajankohtaista.
4 vastausta · 1,2k lukukertaa
A
ArneTW: Sinä siirrät kastepistettä, mikä voi olla positiivista, jos se jää vesieristeen ulkopuolelle... se mitä kuvaat on thermisol, jossa on ilmastointituuli... mikä on hyvä. Sitten tiedän joitain, jotka ovat huolissaan paloriskistä ym. /ATW
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
useless
useless: Lisäämällä rimoja on olemassa riski, että pelti muuttuu ajan myötä raidalliseksi.
3 vastausta · 993 lukukertaa
S
Stefan1972: Tretex on muuten yhtä paksu kuin tavallinen kipsilevy, mutta en koskaan poistaisi sitä, miksi niin? Silloinhan voisi yhtä hyvin poistaa listat ja muut ja laittaa kipsilevyt suoraan tavallisella kipsillä.
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
J
jonaserik: Puufiiksuurin kanssa se menee H-E:n jälkeen vain kahden reiän, pora haluaa kaivaa alaspäin, kun vaunuosa ei ole tasainen fiiksuuria vasten. Mittaa ja piirrä kaikki tarvitsemasi mitat ja mahdolliset kulmat, sitten mene seppään tai peltifirmaan ja osta metallista tehty fiiksuuri ja ohjausputket poralle. Porauksen alussa ei saa painaa liian kovaa, poran täytyy alkaa puraista ilman karkaamista
6 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
P
Pgam: Hei, Suunnittelemme uuden kylpyhuoneen rakentamista lattialämmityksellä, ja yritys suosittelee kevytbetonia lattianiskakerrokseen, jotta lattialämmityksen asennus olisi helppoa ja lattia saataisiin vakaaksi. Talo on peräisin 1800-luvun lopulta, rakennettu puusta ja hirrestä, ja nykyinen eristys lattianiskakerroksessa on sahanpurua. Onko riskiä, jos parannamme eristystä
0 vastausta · 2,8k lukukertaa
A
andersanders123: Nyt olen repinyt kaiken. Todella hyvä vinkki käyttää chuckia! Nyt aion asettaa toiset koolaukset samalle paikalle. Mutta tiedättekö, voiko käyttää vanhoja porausreikiä betoniseinässä? Tulpaani näyttää sopivan. Mutta ajattelin tarkistaa ensin jonkun paremmin tietävän kanssa. Vai pitääkö minun "tiivistää reikä" jollakin massalla?
11 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
Skåneskutan
Skåneskutan: Olen tasaamassa tulevan WC:n seiniä ja tajuan, että minun täytyy suorittää tasoitustyö noin 5 mm ennen kaakeleita. Mutta olen hieman epävarma siitä, mitä tuotetta käyttäisin. Tavallisesti käytetään ämpärillinen karkeaa tasoitetta, mutta miksi ei käyttäisi Finja Laga vägg? Olen työskennellyt sen kanssa aiemmin ja mielestäni se on erittäin helppotyöstöinen ja se tulee
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.