L
Hei!

Kun ostimme talon, sisäänkäynnin portaat olivat surkeassa kunnossa. Ajattelimme rakentaa uudet. Haluaisin laajentaa itse alustaa oven vieressä, sillä tilaa on nyt melko vähän. Mietin vain pilareita ja niiden sijoitusta. Kuinka paljon ylitystä alusta voi olla olemassa olevalla pilarilla tukena? En halua käyttää liikaa aikaa. Portaat uusitaan parin kolmen vuoden kuluttua, kun rakennamme ne terassin yhteyteen.
Mitä ratkaisua suosittelisitte minulle yleisesti, jotta saisimme aikaan kohtuullisen portaan?

Ja kiitos, nämä ovat ensimmäiset portaat, jotka rakennan. Ostin talon vasta äskettäin, joten rakennustaitoni ovat aloittelijan tasolla. Mutta on hauskaa aloittaa! Joten yrittäkää olla pedagogisia minua kohtaan 😊

Mukavaa sunnuntaita!

• Vanha puuportaikko talon sisäänkäynnillä, jossa on punaiset viivat korostamassa parannustarpeita.
  • Vanhat puiset portaat, joiden yläosa on talon seinää vasten, näkyy seisoen soraisella pohjalla. Tässä projektissa tarkoitus rakentaa uudet portaat.
  • Vanha puuportaikko, jossa näkyy kulunutta puuta ja kivetty maaperä. Portaikko kaipaa korjausta ja mahdollisesti uudistusta.
Jos haluat käyttää olemassa olevia plintar ja pidentää vilplanet ulokkeella palkkeihin, on helpointa kaksinkertaistaa nykyiset samankokoiset palkit. Kiinnität ne linjaamalla ja ruuvaamalla yhteen.

L
J justusandersson sanoi:
Jos haluat käyttää olemassa olevia liittimiä ja pidentää tasoa palkkien ulokkeen avulla, on helpointa tuplata samankokoiset palkit kuin nyt on käytössä. Kietoo ja ruuvaa ne yhteen.
Okei kiitos vinkistä! Kuinka paljon uloketta uskaltaisi käyttää mielestäsi?

Se riippuu palkkien mitoista ja portaiden mitoista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.