Hei.
Olen parhaillaan remontoimassa eteistä omistusasunnossani.
Jos olisin tiennyt enemmän, en olisi koskaan koskenut sisäkattoon, joka osoittautui kalkkikipsatuksi.
Olen raaputtanut pois kaiken, mikä istui pinnallisesti, ja hionut osan, mutta kaikki ei ole lähtenyt.
Miten on Gyproc-kipsauksen kanssa, voiko tätä soveltaa suoraan, ja asiaan kuuluu, että olen hionut niin, että pienet läiskät siellä täällä ovat paljasta betonia. Sitten olen kokeillut ja tasoittanut hienotasoitteella.
Ei ole väliä, tuleeko pinnasta sileä vai rosoinen, kuten se oli alun perin.
Olisin kiitollinen neuvoista.
Olen miettinyt uuden sisäkaton asentamista, mutta sitten sähkökaappi on hankalasti sijoitettu, joten miten tahansa teenkin, siitä tulee ongelmallista.
Terveisin: Putte