2 274 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Hyvä Liimapuulevy Tammi hyllylevyksi? Moelvenin tammi arvostelun alapuolella.
Hei! Ei todennäköisesti mikään monimutkainen rakennusprojekti, mutta olen ostanut kaksi levyä sormijatkettua tammea Moelveniltä, ja ostin ne K-Rauta:sta. Olen aiemmin saanut hyvän käsityksen Moelvenista ja heidän tuotteistaan. Valitettavasti levyt ovat kaiken kritiikin alapuolella. Ne ovat täynnä reikiä ja epätasaisia, oksankohtien ympärillä on halkeamia ja reikiä, ja tammisormijatkokset eivät ole aina tasaisia valmistuksessa, mikä tekee pinnasta epätasaisen, ja kulmissa ja reunoissa on kolhuja.
Tämä oli ensimmäinen hyllyprojekti ja harkitsen niiden vaihtamista. Mutta suurin ongelmani on, että suunnittelen ostavani konsolijärjestelmän kokonaiselle kirjahyllylle ja suunnittelen hyllylevyiksi tammea. Hyllylevyjen pitäisi olla 32 cm syviä, joten jonkinlainen sormijatkos tuntuu olevan tarpeen; en löydä massiivitammea näillä mitoilla. Huolimatta intensiivisestä nettihausta en löydä myyjää, joka tuntuisi vakavasti otettavalta.
Onko jollain suosituksia, mistä löydän tammea, jonka paksuus on noin 2 cm, leveys 32 cm ja pituus on välillä 160-220 cm?
Olen löytänyt Norrgavelin hyllylevyt ja harkitsen niitä viimeisenä vaihtoehtona, mutta silloin se tuntuu jo kukkarossa. Valitettavasti en voi tänä päivänä valmistaa sormijatkoksia itse.
Tämä oli ensimmäinen hyllyprojekti ja harkitsen niiden vaihtamista. Mutta suurin ongelmani on, että suunnittelen ostavani konsolijärjestelmän kokonaiselle kirjahyllylle ja suunnittelen hyllylevyiksi tammea. Hyllylevyjen pitäisi olla 32 cm syviä, joten jonkinlainen sormijatkos tuntuu olevan tarpeen; en löydä massiivitammea näillä mitoilla. Huolimatta intensiivisestä nettihausta en löydä myyjää, joka tuntuisi vakavasti otettavalta.
Onko jollain suosituksia, mistä löydän tammea, jonka paksuus on noin 2 cm, leveys 32 cm ja pituus on välillä 160-220 cm?
Olen löytänyt Norrgavelin hyllylevyt ja harkitsen niitä viimeisenä vaihtoehtona, mutta silloin se tuntuu jo kukkarossa. Valitettavasti en voi tänä päivänä valmistaa sormijatkoksia itse.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 234 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 234 viestiä
Bauhausilla on 18 mm paksu tammi (liimalevy), 30 tai 40 cm syvä ja pituudet jopa 250 cm. En tiedä, millainen heidän tammi-levy on, mutta meillä on vastaava koivusta hyllyille, ja siinä oli joitakin rumia oksakohtia jne., mutta ne voitiin sijoittaa niin, että hyllyt, joissa oli vaurioita, olivat alhaalla tai vauriot ylöspäin ylimpänä hyllynä. Sen sijaan ne ovat täysin tasaisia.
https://www.bauhaus.se/hyllplan-limfog-18mm-ek
https://www.bauhaus.se/hyllplan-limfog-18mm-ek
Klikkaa tästä vastataksesi