Hei!
Tarvitsisin vähän ajatuksia siihen, miten minun pitäisi ajatella.
Meillä on tällä hetkellä eristämätön terassihuone "alkuperäisen" terassin päällä eli ilmaa alla eikä minkäänlaista eristystä alhaalta. Haluaisin estää sekä maan kosteuden että vedon pääsyn terassihuoneeseen yhtä helposti kuin nyt.

Ajatukseni on laittaa tuulensuoja-kangasta (ei muovia) olemassa olevan terassin päälle ja sen jälkeen asettaa 22 mm terassilautakerros sen päälle, ehkä jopa vaakasuoraan olemassa olevan päälle. Samalla lattian nostaminen olisi hyväksi kiskoja ja taloa vastaan.

Onko tämä järkevä ajatus vai onko se tyhmää? Uskotko, että sillä on merkitystä?

Ystävällisin terveisin,
Jim
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.