C
C-A: Kiitos vastauksesta, ryhdyn toimeen.
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
W
Wils1955: Rakensin sellaisen seinän 2 vuotta sitten. Ainoa ero on, että minulla oli vain yksinkertainen kipsilevy käytävää vasten, sitten liimasin ja ruuvasin sekä vanerin että pocketkarmin ja kipsin vanerin vasten. Siitä tuli todella vakaa ennen laatoitusta ja vielä vakaampi sen jälkeen, kun se oli valmis.
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
T
trasker: [citat] Niin se oli se tilan kanssa, seinällä on ikkuna ja minun täytyy varmaan vaihtaa ikkunasmyygi? jos laitan kipsiä siihen päälle, mutta onhan se vain yksi ikkuna joten se menee nopeasti. On olemassa useita pistorasioita ja muuta, jotka täytyy tukkia, joten niiden kipsaaminen saattaa kuitenkin olla nopeampaa! Kiitos avusta!
13 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Düsseldorff
Düsseldorff: Näyttää täydelliseltä.
7 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
I
Ironside: [citat] Jos talo on K-merkitty tai vastaavaa, olen täysin samaa mieltä, mutta jos ei, niin en näe mitään vikaa talon modernisoinnissa, kunhan kaikki sopii yhteen. Meidän tapauksessa olemme remontoineet ylä- ja alakerran eteisen uusilla listoilla, uusilla lattioilla, uusilla ovilla, uusilla seinillä ja uudella katolla, jolloin on myös luonnollista remontoida portaat sopiviksi. Voi
15 vastausta · 14,8k lukukertaa
·
mike.o
mike.o: oi mahtavaa! kiitos vinkistä se toimi
5 vastausta · 7,5k lukukertaa
·
Vermilion
Vermilion: Neistä tuli ruostumattomasta teräksestä valmistettu terassiruuvi. Ne näyttävät toimivan erinomaisesti.
22 vastausta · 8,7k lukukertaa
·
Demmpa
Demmpa: ??? Tarkoitatko mistä löydät kuvat? Tarkoitatko mistä löydät arbetsbänken? (Länk till bilderna på arbetsbänken?) (missä näit kuvat?)
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
N
neo11: Näyttää siltä, että se on maalattu kalkkivärillä, korjaa 1mm kalkkilaastilla weber 144. Ja sitten ehdotuksena kalkkiväri.
4 vastausta · 23,3k lukukertaa
·
H
hydrolift: Kokeile multicutternia, se on hyvä moniin asioihin. (y) Voit tukea terää, ja silloin yleensä onnistuu melko hyvin saada se suoraan ja tasaiseksi. Sitten voit hienosäätää vetämällä sitä kärjellä enemmän kohti alustaa, kevyesti kädessä. (y)
6 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
Hus tomte
Hus tomte: [citat] Miten sinulla meni?
8 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
F
fannmo: Haha, joo, kun ottaa huomioon lähtökohtani, on ehkä parasta olla lainkuuliainen. Poistinhan Barracuda-katon välttääkseni tulipalon ja kuoleman, joten voi olla tyhmää rakentaa sama riski uudelleen itse jälkeenpäin :) Kiitos taas ajastanne, nyt voin aloittaa projektin!
5 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
S
Surly: Ajattelin viettää illan jatkamalla lecatiilien muurausta, mutta huomasin, että minulta oli loppunut Flexoheft-ohutsaumalepaa, jota olen käyttänyt tähän asti. Minulla on muutama säkki "weberbase 133 putsbruk B hand", voinko käyttää sitä sen sijaan? Kyseessä on noin 7×4 m talo, joka koostuu 30 cm leveistä isoharkoista, ja olen aloittamassa 9. kerrosta, jos sillä on merkitystä...
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
T
tomkeifer: [citat] Paljon kiitoksia!
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
Singenjören89
Singenjören89: Sain palautetta talonvalmistajalta, että he olisivat tehneet juuri näin, mutta he eivät halua sitoutua tähän osana projektisuunnitteluaan, koska se on riskialtis rakenne. Vähän hankalaa ryhtyä siihen vain käsityöläisten kanssa, ajattelen?
20 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
Höghus
Höghus: Tämä ehkä? https://www.byggahus.se/forum/threads/takpanel-fran-byggmax-jem-fix.289044/#post-2634757 /Höghus
1 vastaus · 3,4k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Koska graniittikeramiikka on tiheämpää kuten Nino kirjoittaa, se imee vähemmän kosteutta ja sitä voidaan siksi käyttää ulkona ilman, että se rikkoutuu pakkasella. Se on usein leikattu polttamisen jälkeen, mikä tekee laatoista kokoontarkempia ja ne voidaan laittaa ohuempaan saumaan, mikä ei ole suositeltavaa eristämättömälle betonilaatalle.
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
F
falkn: Mitkään vakavasti otettavat toimijat eivät kiipeä katolle vaihtamaan tuulilautoja. Telineet tai nosturi luultavasti tarvitaan.
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Gullbranna! Ja melko lähellä Skånen rajaa.
11 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
lopec
lopec: Uskon, että moni soitti Folksamille eilen etelämpänä tulleen pienen sateen vuoksi, joten käsittelijä ei ehkä ajatellut asiaa loppuun asti. Nykytilanne on se, että olen purkanut suurimman osan. Huomasin kuitenkin, että huone remontoitiin vuonna 2018 edellisen omistajan toimesta vakuutustapauksessa, vuoto katosta... joten istun juuri nyt puhelinjonossa kahden eri yhtiön kanssa, koska
5 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
J
justusandersson: Oikein ajateltu mielestäni! On aina parempi, kun seinät ovat mahdollisimman ehjiä.
26 vastausta · 10,7k lukukertaa
·
Csmh80
Csmh80: [citat] Hmm... Ja miten voin ottaa siitä selvää? Onko jotain mitä voi tarkistaa?
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
A
ArtV: Hei, Olen jo pitkään lueskellut foorumia ja saanut paljon hyviä vinkkejä. Nyt olen kerännyt rohkeutta luodakseni oman ketjun (ja toivon että se on oikeassa paikassa). Joka tapauksessa.. Olemme äskettäin muuttaneet taloon ja suunnittelemme nyt kunnostettavan kellaritilaa, joka on aiemmin toiminut öljy-/pelletvarastona. Olen purkanut vanhan pelletistä tehdyn säiliön ja sen vieressä on
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
S
Snickarkirre: Joo ne voivat kyllä olla fiksuja. Yleensä mukana tulee kapea ja leveämpi meisseli, niin voit kokeilla itse. Onnea matkaan!
8 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
S
SwiftD: Se meni hyvin, ostin kalkki ja blanda. Siitä tuli ihan täydellinen. [bild]
4 vastausta · 9,7k lukukertaa
·
G
Gitarrist: [citat] Kiitos!
6 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
G
6 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
B
Bengt Höglund1: [citat] Kiitos siitä
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
B
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
nimhed
nimhed: On varmasti niitä, jotka tietävät tästä enemmän kuin minä, mutta en olisi välittänyt siitä pienestä eristyksestä, jonka mahdollisesti saat uuteen 50mm kerrokseesi, vaan olisin yksinkertaisesti valanut vain tavallisella betonilla. Uskoisin, että eristyshyöty, jonka saavutat esimerkeilläsi, on hyvin vähäinen.
3 vastausta · 4,5k lukukertaa
G
geez: Täällä on vielä yksi tuote ruotsalaisella sivulla. https://safestep.se/produkt/safestep-betongbelaggning-ytlagning/?safestep=privat
6 vastausta · 5,4k lukukertaa
Mattias_Jo1
Mattias_Jo1: [citat] Melko herkkä itse asiassa. Muuten voit taittaa alaosan ulos. Tältä minun asennukseni näyttää:D [bild]
6 vastausta · 13,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.