Hei,
Olen hionut kellarin lattian ennen klinkkerin asennusta. Kuitenkin osassa näistä tiloista on maalattu valettu reunus. En päässyt siihen käsiksi flexillä. Miten sitä voisi himmentää, kun se oli liian kova rikottavaksi. Ajattelin ehkä asentaa klinkkerin mahdollisimman lähelle ja sitten maalata sen. Miten te tekisitte? Vinkkejä kaivataan.
Maalattu betonirakenne, jossa on värillisiä roiskeita, vierekkäin hiotun lattian kanssa, valmistautumassa laatoitukseen kellarissa.

Hei! Joten haluatko oikeasti poistaa sen? Kyllä sen voi poistaa poraamalla, jos haluat. Mikä kone sinulla oli? Ehkä pitäisi vain vuokrata suurempi.

BirgitS
S Snickarkirre sanoi:
Hei! Joten haluat oikeastaan poistaa sen? Kyllä sen saa rikottua pois, jos haluat. Mikä kone sinulla oli? Ehkä pitäisi vain vuokrata suurempi.
Oletko varma, ettei se ole osa seinän alla olevaa perusmuuria?

BirgitS BirgitS sanoi:
Oletko varma että se ei ole osa seinän alla olevaa pohjaa?
Kyllä, melko varma, koska sen näkee sivulta, että se on kiinnitetty lattian jälkeen. He tekivät sellaisia, kun oli riski kastumisesta. Vanhan autotallin osassa (nykyään maan alla) on myös sellainen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
S Snickarkirre sanoi:
Hei! Joten haluat oikeastaan poistaa sen? Totta kai sen voi poistaa, jos haluat. Mikä kone sinulla oli? Ehkä sinun pitäisi vain vuokrata suurempi.
Käytin vain Makitaa iskuvääntimellä. Voi että, olisin mieluummin välttänyt sen, jos olisin tiennyt, että se vain irtoaa tekemättä kuoppaa niin.

Tämän sain pois Makitalla:crysmile:

Halkaistu seinäpinta, josta paljastuu vanha sementti alapuolella. Pinta on karkeasti käsitelty Makitan työkalulla.

Minulla ei ole aavistustakaan, onko se niin vai ei. Mutta näyttää juuri siltä kuin sanoit sen olevan valettu jälkikäteen.

Kyllä, vanha betong kan vara fruktansvärt kova. Mene vuokraamaan hilti 1000 niin se on siellä poissa hetkessä. On kyllä riski, että se irrottaa hieman joistakin paikoista, mutta voit vain tiivistää sen uudelleen ardex a31 tai vastaavalla, joka kuivuu nopeasti, jotta voit asettaa klinkkerin sitten (y) On luultavasti parasta poistaa se nyt, muuten se vain häiritsee sinua myöhemmin.

• Tykkään
Mattias_Jo1
  • Laddar…
S Snickarkirre sanoi:
Minulla ei ole aavistustakaan, onko se niin vai ei. Mutta näyttää juuri siltä, ​​kuten sanot, että se on valettu jälkeenpäin.

Kyllä, vanha betoni voi olla todella kovaa. Mene vuokraamaan Hilti 1000, niin se on poissa hetkessä. On olemassa riski, että jossain kohdassa voi tapahtua pieniä vaurioita, mutta voit vain täyttää ne Ardex a31:llä tai vastaavalla, joka kuivuu nopeasti, jotta voit sitten laittaa klinkkerin (y) On kyllä paras poistaa se nyt, muuten se jatkaa häiritsemistäsi myöhemmin
Kyllä, luultavasti näin on..täytyy ehkä ottaa 50 mm taltta silloin.

Joo ne voivat kyllä olla fiksuja. Yleensä mukana tulee kapea ja leveämpi meisseli, niin voit kokeilla itse. Onnea matkaan!

• Tykkään
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.