Hei!
Olen vaihtamassa paneelilautoja autokatoksessani, noin puolet niistä on huonossa kunnossa, mutta mistä löydän tämän paneelin ja mikä sen nimi oikeastaan on? Olen katsonut lähimmistä rakennustavarataloistani Hornbach, Byggmax, mutta en löydä sitä. Onko se loppuva versio, voiko sitä edes saada? Sen mitat ovat 20x120. En henkilö pitää kädessään puulevyn palaa auton ohjaamossa. Levyn muotoilu ja rakenne näkyvät.

B Baskowilma sanoi:
Hei! Olen vaihtamassa autokatokseni paneelilautoja, noin puolet on huonossa kunnossa mutta mistä löydän tämän paneelin ja mikä sen nimi oikeastaan on? Olen katsonut lähimmästä rakennustavaratalostani hornbach, Byggmax mutta en löydä sitä. Onko se poistuva malli, saako sitä edes enää? 20x120 on mitoiltaan. [kuva]
Vähän vaikea nähdä kuvastasi, onko paneeli todella kaareva? Arvelisin, että kyseessä on pontattu hirsipaneeli. Stockpanelin rakenne ja mittakuva, joka näyttää höylätyt sivut ja suositeltavan vaakasuuntaisen asennuksen. Panelin mitat esitetty millimetreissä.

GreenYoda
B Baskowilma sanoi:
Hei!
Olen vaihtamassa paneelilautoja autotalliini, noin puolet niistä on huonossa kunnossa, mutta mistä löydän tämän paneelin ja mikä sen nimi oikeastaan ​​on? Olen tutkinut lähimmissä rautakaupoissani kuten hornbach, Byggmax, mutta en löydä sitä. Onko se poistuva malli, voiko sitä edes saada? Sen mitat ovat 20x120. [kuva]
Voisikohan tämä olla se lajike?
https://www.k-rauta.se/produkt/dubbelfas-spontad-22x120-54m-g4-2-grundmalad-vit/7340080309987

• Tykkään
Baskowilma
  • Laddar…
GreenYoda GreenYoda sanoi:
Voisiko se olla tämä laji?
[linkki]
Jos Ts paneeli on tasainen, ehdotuksesi pitää paikkaansa. Mielestäni se näyttää kuvassa kaarevalta. Mutta se voi olla kuva tai silmäni, jotka valehtelevat. :rofl:

Väittäisin, että se on suora mutta kuivunut niin, että se kaareutuu...

Etsi keskusteluja glad/ledsen gubbe.

/ATW

Voiko tämä olla kyseinen laji?
[linkki]
Näyttää olevan juuri tämä ...mutta näen, että vain kaksi myymälää Tukholmassa on sitä ..asun Skånessa...

Paneeli on suora vain kuvassa se näyttää kaarevalta ..

GreenYoda
Krille-72 Krille-72 sanoi:
Jos Ts:n paneeli on tasainen, ehdotuksesi pitää paikkansa. Mielestäni se näyttää kaarevalta kuvassa. Mutta voi olla, että kuva tai silmäni valehtelevat. :rofl:
Luulen, että se on tasainen, vain kuva hämää.

OT: Juuri tätä etsin keväällä, minkä tyyppinen paneeli se oli... en löytänyt, kirvesmies väitti, ettei sitä enää valmisteta, tilasin yksivaiheista, koska se sanottiin olevan lähinnä. Sitten kun yksi lava paneelia oli toimitettu kotiin ja minun piti ostaa muutama ylimääräinen lauta, niin totta kai paneelini on viereisessä lokerossa. Oli pakko ajaa kotiin ja tarkistaa, lastata 1 lava paneelia peräkärryyn, ajaa rakennusliikkeeseen, purkaa 1 lava paneelia, lastata 1 lava oikeanlaista paneelia... MUKAVAA treeniä! :crysmile: Olen siis oppinut kantapään kautta, minkä tyyppistä paneelia TS hakee... :cool:

• Tykkään
Baskowilma
  • Laddar…
GreenYoda
B Baskowilma sanoi:
Näyttää olevan juuri tämä ... mutta näyttää siltä, että vain kaksi tavarataloa Tukholmassa myy tätä ... asun Skånessa ...
Tarkista XL-byggistä, sieltä ostin omani (myös Skåne). Voi olla, että nimi on Falspanel Z, mutta en ole täysin varma. Tarkista heiltä.

GreenYoda
KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
[linkki]
Eldsberga sijaitsee Hallandissa...

Eldsberga sijaitsee Hallandissa...
Gullbranna! Ja melko lähellä Skånen rajaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.