Onko jollakulla kokemusta avotakkojen purkamisesta? Minulla on toimimaton avotakka asunnossani Kreikassa. Savupiippu on tukittu tiilillä, mikä näkyy, kun "kurkistan alhaalta ylöspäin siihen". Olen kuuden vuoden ajan yrittänyt löytää nuohoojaa tai vastaavaa Kreikasta, joka voisi auttaa minua, mutta heitä ei ole olemassa. Joten kysymykseni on. Onko mahdollista purkaa se kattoon asti? Vai voiko tämä olla kantava rakenne? Koska se ei toimi, se vie vain turhaa tilaa, ja ajatukseni on laittaa sohva sen seinän viereen sijaan. Vasemmanpuoleisen seinän takana, jonka näkee ruokapöydänkin vieressä, on portaikkokäytävä kadulle.
 
  • Valkoinen kaakeliuuni kreikkalaisessa asunnossa, jossa on kynttilöitä ja koriste-esineitä; vieressä musta pöytä ja tuoli.
  • Kalustettu huone, jossa on valkoinen takka, kuusi kynttilää sisällä, vieressä valkoiset lipastot, ja laatoitettu lattia.
  • Vanha valkoinen takka kreikkalaisessa asunnossa, jossa on "for sale" -kyltti ja puhdistusaineita sen sisällä. Takan edessä on ruskea tuoli.
  • Valkoinen takka, jossa on polttavia kynttilöitä sisällä, päällä kissanmuotoinen koriste, vieressä lasipurkki ja simpukoita.
Yleisesti ottaen ne on rakennettu savupiippua vasten ja ne voi vain purkaa. Mutta ne voivat olla integroituna savupiippuun, silloin niitä EI voi vain purkaa.
 
D Daniel 109 sanoi:
Yleensä ne on rakennettu savupiippua vasten ja ne on helppo purkaa. Mutta ne voivat olla integroitu savupiippuun, silloin ne EIVÄT ole helppo purkaa.
Hmm... Ja miten voin ottaa siitä selvää? Onko jotain mitä voi tarkistaa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.