Workingclasshero
Workingclasshero: Hei Voit täydentää ylemmän katon snörasskyddilla, jos se nyt oli se, mitä tapahtui..... /W
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
I
Anonymiserad 405730: Kun kyseessä ovat katot, ei ole usein täysi peitto olkikaton takana.. Olen ollut mukana tapauksessa, jossa olkikatto oli suoraan tiiliseinän päällä, joten se ei ole takuu siitä, että puuta olisi takana..
8 vastausta · 2,8k lukukertaa
H
haxxen: Minulla on parveke, jossa on puurimat ja vaneri sekä vedenpitävä kalvo/matto jonkinlaisesta materiaalista, se on noin 5-7 mm paksu ja siinä on luultavasti jonkin verran öljyä. Se on kestänyt hyvin 15 vuotta, mutta nyt se täytyy vaihtaa, koska siihen on tullut mekaanisia vaurioita. On olemassa hyvin monia erilaisia "kumia"mattoja. Voiko joku antaa vinkkejä siitä, mikä voisi olla paras
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
S
Småbrukaren: Haettu Google kuvahaulla. Parhaat osumat ovat Thule kattoboksin tai polkupyörätelineen lisävarusteet, rumpujen kiinnikkeet tai asuntovaunun markiisit.
1 vastaus · 991 lukukertaa
·
M
myrstack: [citat] Kyllä! Minun tapauksessani VE Sten. Ei edullisin, mutta ei myöskään väitä olevansa. Minun tapauksessani valintamahdollisuudet olivat hieman rajalliset, koska olin aloittanut tietyllä kalkkikivellä eteisessä ja jatkoin sitten vessaan, jossa piti olla myös jalkalista täsmälleen samasta kalkkikivestä. Silloin halvemmat myyjät eivät tulleet kyseeseen, koska he eivät voineet
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
13th Marine
13th Marine: [citat] Ei pohjapiirroksen mukaan, luulen, että se olisi pilannut vaikutelmaa jonkin verran. Nyt ei ole kysymys budjettivalmistajasta, joten ei ole mahdotonta, että he käyttävät, mitä pitäisi olla melko kallis teräspalkki siellä ylhäällä.
10 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
R
r91: [citat] Yes, jätämme sen toistaiseksi. Olemme purkaneet muun seinän. Poistin myös jännitepaperin olohuoneesta. [bild] [bild] [bild] Huomasin nyt, että on noin 11 cm alakatosta lattianpalkistoon. [bild] Tekisi mieli sahata kaikki laudat katosta. Olisi kai ok, että rakentaisi uuden palkisto lattianpalkistoon (ja saisivat myös mahdollisuuden kohdistaa kattoa), mutta myös mahdollisuus
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
T
Tage97: [citat] Hei! Mitä luulet, jos laitettaisiin kipsi masoniitin päälle? Toimisiko se paremmin? Vai poistaa masoniitti ja sitten kipsi?
26 vastausta · 37,3k lukukertaa
AJ82
AJ82: Kiitos vastauksista! Se tuntuu kuitenkin rauhoittavalta. Tietysti aion kutsua ammattilaisen katsomaan asiaa myös, joten katsotaan. Se ei ole tehtävä, jonka haluaisin tehdä itse.
7 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
G
Gabbe1: En epäröisi käyttää elslang tällaisissa tapauksissa.
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
Workingclasshero
Workingclasshero: Hei Vältä sahaamista, se voi mennä mönkään, hakata, haljeta jne. Kuten aiemmin ehdotettu, leikkaa terävällä veitsellä vakaata alustaa vasten. /W
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
Slipdamm
Slipdamm: Tätä minäkin olen utelias. Löysitkö jonkun hyvän metodin?
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
B
bo-ca: [citat] Ok, kokeilen sitä! Kiitos v vastauksesta!
4 vastausta · 921 lukukertaa
J
jonaserik: [citat] Ei minulla ole ongelmaa sen kanssa, ettei se olisi luotettava, tärkeintä on, että se on sinun tietosi, joka kertoo jotain.
44 vastausta · 28,0k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Portaiden etunokat näyttävät olevan naulattuja, joten aloita siitä. Kun ne ovat poissa, voit nähdä askelmien reunan.
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
JonazThern
JonazThern: [citat] Kyllä, ajatus on siinä tapauksessa laittaa teräsprofiilit, jotta saadaan kierto.
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
A
Albans doktor: Kysy hallitukselta, onko heillä k-piirustuksia talosta aluksi. Jos niitä ei ole yhdistyksellä, kunnalla on yleensä tällaiset tallennettuna ja voit pyytää ne sieltä tarvittaessa.
8 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
G
Gazzi83: Hei . Onko haju sellainen muovinen ja makea?
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
B
bergquist: [citat] Kiitos kaikesta avusta "Testarn", mutta kuten näit toisessa langassa, kunta on pysäyttänyt kasvihuoneemme, sillä he asettivat ranta-alueiden suojelun siihen Damm, jonka annoimme luonnonsuojeluvirastolle luoda kylän pelloille, dammi on tarkoitettu edistämään lintujen elämää.
8 vastausta · 1,7k lukukertaa
wildeside
wildeside: On ikkunoita (puu sisällä/alumiini ulkona) villafonster.se:stä kaikissa taloissa, vanhimmat ikkunat ovat nyt 10-12 vuotta vanhoja ja näyttävät edelleen uusilta. Epäröinyt hetkeäkään viime vuonna, kun oli aika ostaa ikkunat uuteen rakennukseen.
8 vastausta · 1,3k lukukertaa
D
Derbyboy: Tuhannet kiitokset. Olet hyvä selittämään asioita.
7 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
Skalman9
Skalman9: Hei, Meillä on vähän ullakon hajua, joka joskus hiipii sisään lattialistan välistä (seinään, joka liittyy kissanvindille). Olen kokeillut teipata lattian ja seinän väliin, ja se toimii! Haju katoaa. Voiko käyttää teippiä ilman seurauksia, vai luuletteko että olisi parempi käyttää hamppuvillaa tai jotain vastaavaa, joka ehkä hengittää vähän enemmän? Puhutaan yläkerrasta,
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
AJ82
AJ82: [citat] Jotain tällaista sen pitäisi olla: https://www.bauhaus.se/bultsats-admiral-till-toalett-tvattstall?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAh8OtBhCQARIsAIkWb6-1Ss0pGvyVoPPUj5wr2dT9B-Tk-S6LsuUQ7n8vvDivZUIan_c6rX0aApzOEALw_wcB#go-to-description
4 vastausta · 967 lukukertaa
Skalman9
Skalman9: Sitten minun täytyy soittaa portaita asentavalle firmalle tai jotain. Tarvitsisin tietää, ettei se ole kantava ennen kuin puran. Levyjen takapuoli on varmaan noin 1 cm paksu. Katsotaan, onko täällä foorumilla joku, joka tietää tästä ja tehnyt jotain vastaavaa, ja jaksaa vastata :)
11 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
H
hapazard: [citat] Juttu bambussa on, että se on aina lamelloitu tai jonkinlainen viilu, koska bambusauvat ovat onttoja. Silloin heikkous on aina siinä, kuinka hyvin liima kestää ajan mittaan, sisätiloissa kuivaa ja huoneenlämpötila - ei ongelmaa, ulkona kosteudessa ja auringossa, kesällä ja talvella - ???
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
M
Anonymiserad 405730: Jos kaavinta ja harjaus eivät toimi, niin hionta on se, mikä kannattaa tehdä, ellet halua naputtaa rappausta kokonaan alas.
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
·
A
Albans doktor: Arvaisin, että tarkoitetaan seinäkiskoa =) Keskustelun aloittajalle: luultavasti 5x60 ruuvit toimivat hyvin tähän projektiin, jos käytät 4 kpl per kaappi, mutta se riippuu hieman siitä, kuinka syvälle ruuvi menee seinään. Yleisesti, kun asennan kaappeja ja hyllyjä, käytän yleensä vähintään 6 mm ruuvia, koska on parempi olla vähän ylimääräistä varaa siihen, mitä ruuvi
3 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
N
Naesstrom: Tässä on parempi kuva, jonka otin tänään... ajattelin, että laitan makuulle 45x95 ympärille aukon läheltä ja annan sen ulottua 30mm, jotta voin suoristaa loput seinästä myöhemmin siihen tasoon. Lattia otetaan tietysti pois ja eristetään uudelleen, ja tulee olemaan märkätilamatto kaikkialla, koska siitä tulee "pannuhuone" ja karkeavessa. Kysymys on siitä, miten teen "seinät"
6 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
JanneJanne123
JanneJanne123: Joo, aion kyllä kokeilla sitä seuraavalla kerralla, kun laatoitan, vihaan kun kaikki on suoraa ja siistiä paitsi se viimeinen silikonisauma.
9 vastausta · 2,4k lukukertaa
C
Anonymiserad 405730: En ole suunnittelija..mutta se auttaa sinua, jos joku joka on, voi auttaa sinua..
3 vastausta · 865 lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.