Hei,

Voiko helposti poistaa kaikkien askelmien takakappaleen, jotta valo pääsee läpi?

Haluan, että voi nähdä läpi portaiden askelmien välistä.

Meidän on vanha, suljettu ja kaikki modernimmat ovat ilmavampia.

Onko tämä jotain, mitä voi tehdä itse vai pitäisikö palkata firma?

Plussaa, jos voitte antaa minulle hintoja.

P
Mitä sinun täytyy huomioida on lasten turvallisuus, että Max saa olla 10cm väliä askelmien välillä, pitäisi välttää 11-23cm mitat, koska lapset voivat juuttua päänsä kanssa…
Valitettavasti ei vastausta hinnasta…

• Tykkään
tergo ja 1 muu
  • Laddar…
Unikt namn
Minulla on kellarirappu, joka oli suljettu lastulevypaloilla, ja sitten siihen oli laitettu muovimatto.
Joten se oli melko helppo vain repiä matto irti ja irrottaa palat vasaralla, jotta siitä tuli ilmava.
Tehty yhdessä iltapäivässä.

Mutta oletan, että portaikkosi on rakennettu enemmän suljetuksi yksiköksi?
Onko sinulla kuvia siitä?

Aion yrittää korjata kuvan.

Mutta onko takapuolella jokin kantava toiminto?

Ja onko kenelläkään tarkempaa kuvausta siitä, miten se on kiinnitetty ja mitä pitäisi tehdä?

T
Skalman9 Skalman9 sanoi:
Yritän korjata kuva.

Mutta onko takaosalla jokin kantava tehtävä?

Sekä onko jollakin tarkempi kuvaus siitä, miten se on kiinnitetty ja mitä pitäisi tehdä?
Vaikea sanoa, se voi olla osa kantavaa rakennetta, jos askelmat ovat ohuita. Narina voi myös ilmetä, jos askelmat kiinnittyvät portaanrunkoon, kun pystytasot poistetaan.

Jos haluat apua siinä, miten se on koottu tai voitko poistaa pystytasot, kuvat ovat todennäköisesti edellytys.
Sitten on se turvallisuus ja 10 cm vaatimukset... Avotikkailla on usein ylimääräinen pala askelman alla, joka pienentää aukkoa, mikä voi myös vakauttaa askelmat ja silti päästää enemmän valoa läpi.

• Tykkään
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
L-muotoinen maalattu portaikko, jossa näkyvissä naulanpäitä. Kysymys kantavuudesta ja askelmien materiaalista. Lähikuva L-muotoisista portaista, joissa näkyy askelma ja valkoinen maalaus. Portaissa on kulunut reuna ja naulan päät. Alareunassa näkyy lattiamatto. L-muotoinen portaat, joissa tummat askelmat ja valkoiset reunat, näkyvissä kiinnitysjälkiä. Puun laatu epäselvä, mahdollisesti tammi.

Tässä on vähän kuvia.
Eli L-muotoinen porras.

Onko takapuolet kantavia?

Mittasin myös, että jokainen askelma on noin 13,5 cm askelmasta yläpuolisen askelman alapintaan.

Se on maalattu valkoiseksi, mutta näkyy hieman naulanpäitä jne.

Ja mikä on askelmien materiaali, onko se tammea?
(ajattelen, että saako siitä siistin vai pitääkö laittaa mattoa päälle.)

Unikt namn
Olin yrittänyt poistaa takalevyn varovasti tutkiakseni. Ehkä takalevyn alimmalla portaalla, jossa ei näy niin paljon, jos maaliin tulee halkeamia ym.

Onko joku asiantuntija, joka on tehnyt samankaltaista, ja voi vastata?

Ei kukaan?

T
Ehkä ei ole ketään, joka pitää itseään asiantuntijana tai on tehnyt juuri tämän. Olet saanut joitakin ehdotuksia siitä, miten edetä ja selvittää mahdollisuuksia poistaa sättstegen.
Voit joko kokeilla ja katsoa tai odottaa, että joku, joka pitää itseään asiantuntijana tai on tehnyt sen aiemmin, tulee, näkee kysymyksesi ja päättää vastata.

Onnea matkaan!

• Tykkään
HEM2121
  • Laddar…
P
Syynä siihen, miksi ei sanota niin paljon, on se, että ei voi koskaan tietää, tuleeko siitä siistiä ja hyvää, kun purkaa askelmiä, ja miten tasoaskelmat näyttävät maton poistamisen jälkeen..
Ilman tämä on riski, joka sinun täytyy ottaa..

• Tykkään
HEM2121 ja 1 muu
  • Laddar…
Sitten minun täytyy soittaa portaita asentavalle firmalle tai jotain.

Tarvitsisin tietää, ettei se ole kantava ennen kuin puran. Levyjen takapuoli on varmaan noin 1 cm paksu.

Katsotaan, onko täällä foorumilla joku, joka tietää tästä ja tehnyt jotain vastaavaa, ja jaksaa vastata :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.