1 664 lukukertaa ·
11 vastausta
2k lukukertaa
11 vastausta
Poista portaiden takaosa
Hei,
Voiko helposti poistaa kaikkien askelmien takakappaleen, jotta valo pääsee läpi?
Haluan, että voi nähdä läpi portaiden askelmien välistä.
Meidän on vanha, suljettu ja kaikki modernimmat ovat ilmavampia.
Onko tämä jotain, mitä voi tehdä itse vai pitäisikö palkata firma?
Plussaa, jos voitte antaa minulle hintoja.
Voiko helposti poistaa kaikkien askelmien takakappaleen, jotta valo pääsee läpi?
Haluan, että voi nähdä läpi portaiden askelmien välistä.
Meidän on vanha, suljettu ja kaikki modernimmat ovat ilmavampia.
Onko tämä jotain, mitä voi tehdä itse vai pitäisikö palkata firma?
Plussaa, jos voitte antaa minulle hintoja.
Minulla on kellarirappu, joka oli suljettu lastulevypaloilla, ja sitten siihen oli laitettu muovimatto.
Joten se oli melko helppo vain repiä matto irti ja irrottaa palat vasaralla, jotta siitä tuli ilmava.
Tehty yhdessä iltapäivässä.
Mutta oletan, että portaikkosi on rakennettu enemmän suljetuksi yksiköksi?
Onko sinulla kuvia siitä?
Joten se oli melko helppo vain repiä matto irti ja irrottaa palat vasaralla, jotta siitä tuli ilmava.
Tehty yhdessä iltapäivässä.
Mutta oletan, että portaikkosi on rakennettu enemmän suljetuksi yksiköksi?
Onko sinulla kuvia siitä?
Vaikea sanoa, se voi olla osa kantavaa rakennetta, jos askelmat ovat ohuita. Narina voi myös ilmetä, jos askelmat kiinnittyvät portaanrunkoon, kun pystytasot poistetaan.Skalman9 sanoi:
Jos haluat apua siinä, miten se on koottu tai voitko poistaa pystytasot, kuvat ovat todennäköisesti edellytys.
Sitten on se turvallisuus ja 10 cm vaatimukset... Avotikkailla on usein ylimääräinen pala askelman alla, joka pienentää aukkoa, mikä voi myös vakauttaa askelmat ja silti päästää enemmän valoa läpi.

Tässä on vähän kuvia.
Eli L-muotoinen porras.
Onko takapuolet kantavia?
Mittasin myös, että jokainen askelma on noin 13,5 cm askelmasta yläpuolisen askelman alapintaan.
Se on maalattu valkoiseksi, mutta näkyy hieman naulanpäitä jne.
Ja mikä on askelmien materiaali, onko se tammea?
(ajattelen, että saako siitä siistin vai pitääkö laittaa mattoa päälle.)
Ehkä ei ole ketään, joka pitää itseään asiantuntijana tai on tehnyt juuri tämän. Olet saanut joitakin ehdotuksia siitä, miten edetä ja selvittää mahdollisuuksia poistaa sättstegen.
Voit joko kokeilla ja katsoa tai odottaa, että joku, joka pitää itseään asiantuntijana tai on tehnyt sen aiemmin, tulee, näkee kysymyksesi ja päättää vastata.
Onnea matkaan!
Voit joko kokeilla ja katsoa tai odottaa, että joku, joka pitää itseään asiantuntijana tai on tehnyt sen aiemmin, tulee, näkee kysymyksesi ja päättää vastata.
Onnea matkaan!
Sitten minun täytyy soittaa portaita asentavalle firmalle tai jotain.
Tarvitsisin tietää, ettei se ole kantava ennen kuin puran. Levyjen takapuoli on varmaan noin 1 cm paksu.
Katsotaan, onko täällä foorumilla joku, joka tietää tästä ja tehnyt jotain vastaavaa, ja jaksaa vastata
Tarvitsisin tietää, ettei se ole kantava ennen kuin puran. Levyjen takapuoli on varmaan noin 1 cm paksu.
Katsotaan, onko täällä foorumilla joku, joka tietää tästä ja tehnyt jotain vastaavaa, ja jaksaa vastata
Klikkaa tästä vastataksesi