Apua!
Aion laittaa klinkkerit tiilijäljitelmäkuviolla hormiin takan taakse.
Hormiin on maalattu kalkki- tai kipsivärillä.
Se jättää jälkiä käsiin, jos pyyhkii pintaa.
1.Pitääkö maali poistaa ennen muurausta, jotta se kiinnittyy tarpeeksi hyvin?
2.Miten sen saa poistettua helpoiten? Taltta/vasara ja viimeistely teräsharjalla?