Pidän todella paljon olohuoneen osasta, jossa on harjakatto, mutta tajusin nyt, että se on 12,6 m harjakatto!
Minusta se kuulostaa melkein uskomattomalta, mitkä ovat mittasuhteet?
En ole sanonut, että heillä on sax takstolar
Kirjoitin, että jos haluaa rakentaa pitkälle ilman, että kustannukset karkaavat, se on vaihtoehto.
En itse halunnut nockbalk kattoon ja halusin vähän alentaa hintaa, kun rakensin uutta ja olin yksin projektissa, joten minulle se oli ratkaisu.
En ole sanonut että heillä on sax kattotuolit
Kirjoitin, että jos haluaa rakentaa pitkälle ilman, että kustannukset karkaavat käsistä, se on vaihtoehto.
En itse halunnut harjapalkkia kattoon ja halusin saada hintaa hieman alas, kun rakensin uutta ja olin yksin rakennustyössä, joten tämä ratkaisu oli minulle paras.
Sitten ymmärrän.
Pidän täällä vaikutelmasta, mutta onko sen arvoista maksaa tästä ratkaisusta onkin sitten toinen juttu 😅
Koska minulla on yksikerroksinen talo, jossa on harjakatto, pääsen saksikattotuolien ansiosta tarkastamaan koko katon sisältä ja näkemään mahdolliset vuodot suoraan.
Liimapuupalkki harjalla tukeutuu ikkunarivien väliin pylvääseen, sen jälkeen yläkehät sijaitsevat liimapuupalkin päällä tai sitä vasten, laskeutuen seinille alas saakka.