1 337 lukukertaa ·
8 vastausta
1k lukukertaa
8 vastausta
Ostaa puiset ikkunat
On aika hankkia ikkunat remonttia varten, ja olemme päättäneet, ettei tähän taloon tule myöskään puolalaista muovikrääsää, vaan oikeat ikkunat puukarmeilla ja -kehyksillä sekä tietenkin kolmilasiset, mielellään ulospäin alumiiniset vähäisemmän huollon vuoksi. Mikä valmistaja ja jälleenmyyjä suositellaan?
Ikkunoiden pitää olla sellaiset, että ne voi kääntää ulkopuolelta sisäänpäin puhdistamista varten, niin kumppanini on päättänyt. Kahva pitää siis olla alareunassa ja avautua alareunasta ja pystyä kääntämään ympäri vapauttamalla salpa.
Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan.
Ikkunoiden pitää olla sellaiset, että ne voi kääntää ulkopuolelta sisäänpäin puhdistamista varten, niin kumppanini on päättänyt. Kahva pitää siis olla alareunassa ja avautua alareunasta ja pystyä kääntämään ympäri vapauttamalla salpa.
Ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan.
Karrock
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 060 viestiä
Karrock
Remontoija
- Västra Götaland
- 1 060 viestiä
Minulla on Elitfönster, joka täyttää vaatimuksesi. Näyttävät aivan uusilta 8-10 vuoden jälkeen.
Valinta ei perustunut kattaviin vertailuihin, vaan småländska lokalpatriotismiin aluksi, ja sitten symmetriaan
Valinta ei perustunut kattaviin vertailuihin, vaan småländska lokalpatriotismiin aluksi, ja sitten symmetriaan
Olivatko hinnat myös småländska?Karrock sanoi:
Olen aiemmin asunut Smålandissa 24 vuotta, mutta muutin takaisin Skåneen 20 vuotta sitten....
Onko Elitfönster maalaamaton alumiini vai alumiinipinnoitettu sekä lomamökeissä että asuintaloissa. Vanhimmat ovat 12 vuotta vanhoja eikä vielä ongelmia, tavalliset valkoiset useilla täyslasisilla yksittäis- tai pariovilla.
En ole itse tehnyt vaihtoa.
En ole itse tehnyt vaihtoa.
Täällä länsirannikolla olen enimmäkseen työskennellyt H-fönsterin kanssa. Helppo asentaa mielestäni ja sopii speksiisi. Puu sisäpuolella ja alumiini ulkopuolella. Tai no, puolet karmeista on alumiinia, joten ne eivät ole vain pukeutuneet alumiiniin. Mielestäni hyvä rakenne, jos haluaa minimoida huollon. Yhdessä talossamme, joka sijaitsee erittäin alttiilla paikalla, ne ovat kuin asentaessani ne 8 vuotta sitten. Vain liikkuvat osat on voideltu ja ulkopuoli huuhdeltu.
Seurantakysymys koskien ikkunahankintaa.
Mietin FTX:n asentamista, jos se ei ole liian hankalaa, voiko olla haitallista, jos olen ostanut ikkunat rakoilma-aukolla silloin? Puhutaan makuuhuoneesta.
Tarvitsevatko muut tilat rakoilma-aukkoa, jos en asenna FTX:ää?
Uudet ikkunat tulevat makuuhuoneeseen, kylpyhuoneeseen ja aulaan/yhteiseen tilaan yläkerrassa.
Mietin FTX:n asentamista, jos se ei ole liian hankalaa, voiko olla haitallista, jos olen ostanut ikkunat rakoilma-aukolla silloin? Puhutaan makuuhuoneesta.
Tarvitsevatko muut tilat rakoilma-aukkoa, jos en asenna FTX:ää?
Uudet ikkunat tulevat makuuhuoneeseen, kylpyhuoneeseen ja aulaan/yhteiseen tilaan yläkerrassa.
On ikkunoita (puu sisällä/alumiini ulkona) villafonster.se:stä kaikissa taloissa, vanhimmat ikkunat ovat nyt 10-12 vuotta vanhoja ja näyttävät edelleen uusilta.
Epäröinyt hetkeäkään viime vuonna, kun oli aika ostaa ikkunat uuteen rakennukseen.
Epäröinyt hetkeäkään viime vuonna, kun oli aika ostaa ikkunat uuteen rakennukseen.
Klikkaa tästä vastataksesi