Hei, tarvitsen neuvoja kuinka vaatekaapin seinä pitäisi pukea kipsilevyä vasten, jonka olemme laittaneet oven sijaan. Kipsilevy on kiinnitetty puurunkoihin (45x70), mutta "sisäpuolella", jotta voisi kiinnittää vaatetangon tai hyllyjä kaappiin, ei pelkkä kipsilevy riitä, vai mitä? Olen nähnyt, että on olemassa vaneri, mdf ja osb tai miksi sitä kutsutaan. Mitä materiaalia suositellaan? Kiinnitänkö puurunkoihin?

Kipsilevyn "ulkopuolella" aion ripustaa korkeintaan taulun ja silloin luulen, että yksinkertainen kipsilevy riittää.

Kaapin muiden seinien materiaali on valkoiseksi maalattua kevytbetonia.

Katso word-tiedosto, jossa on kaapin luonnos ylhäältä katsottuna.

Terveisin
Aloittelija

Oikeastaan ​​parasta olisi, jos asetat kappaleen regeliä vaakasuoraan siihen kohtaan, mihin aiot asettaa vaatetangon, tietysti on myös mahdollista asettaa osb/vanerilevy kipsilevyn taakse, se on enemmän kuin tarpeeksi vahva.

• Tykkään
BirgitS ja 1 muu
  • Laddar…
Mattias Andreasson Mattias Andreasson sanoi:
Oikeastaan paras olisi, jos asettaisit vaakasuoran kappaleen kohtaan, mihin aiot laittaa vaatetangon. Tietenkin osb/vaneri-levyn asentaminen kipsilevyn taakse toimii myös, se on enemmän kuin tarpeeksi vahvaa.
Hei minulla on kolme vaakasuuntaista regeliä myös, mutta haluaisin että se näyttää siistiltä kestävyyden lisäksi.

B bo-ca sanoi:
Hei, minulla on myös kolme vaakasuoraa listaa, mutta haluan, että se näyttää siistiltä kestävyydestä huolimatta.
Kipsilevyn asennat joka tapauksessa saadaksesi maalattavan pinnan, ja jos tangon ja mahdollisten hyllyjen kohdalla on listat, et tarvitse ylimääräistä levyä.

• Tykkään
bo-ca
  • Laddar…
Mattias Andreasson Mattias Andreasson sanoi:
Kipsiä käytät aina, jotta saat maalattavan pinnan, ja jos siellä on koolaukset, mihin tanko ja mahdolliset hyllyt kiinnitetään, et tarvitse ylimääräistä levyä.
Ok, kokeilen sitä! Kiitos v vastauksesta!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.