Senaste aktiviteten
-
GTips, FSN 440X är just nu nedsatt på Amazon, 1639 kr https://www.amazon.se/-/en/dp/B0DDKV17QC
-
RRenoveringstjejen svarade i tråden Fråga om innanfönster i bostadsrätt.Så här ser det ut i mitt burspråk. Hur tycker mina goda vänner att jag ska angripa detta? Går det att öppna de här innerfönstren utan...
-
DDavid Ljunggren skapade tråden Jag har fått en Radonsug SRS istället för kanalfläkt Carl i forumet Ventilation.Hej! Jag har precis fått installerat en central frånluftsfläkt på vinden. I offerten skulle det vara en Saleryd kanalfläkt Carl 160 men...
-
DDilato svarade i tråden Ransonering på drivmedel.Deutsche Welle är en av källorna som jag redan kollat, det här är inte propaganda det är verkligheten.
-
GGulketchup svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Jag har haft fc:n naken under bevakning på svenska, aldrig sett den för mycket under 2000 på svenska, men ja den är inte i lager där nu...
-
Tokslut svarade i tråden Allt om bilen.Ikväll vart det hjullagerbyte -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag läser det ska bli ransonering på öl. Hur tacklar ni det? @Saelen verkar ju löst det genom att förbruka innan, men vi andra som... -
FKanalen drivs anonymt och har inte samma krav på källkritik, ansvarig utgivare eller faktagranskning som traditionella, etablerade...
-
GNej det hade jag missat. Eller inte tänkt på iaf. 🤦♂️
-
IYes! Får lämna blod igen!
-
HEn fundering bara, men alla hus som jag har bott i (5 st om man räknar med barndomshemmet), så har grannarna klippt häcken på sin sida...
-
Håller man på och räknar så samt planerar när man skaffar elbil? Eller är det ytterligheter som diskuteras nu? Vill göra som med dagens... -
MMathias_Minkvägen gillade Dilatos inlägg i tråden LED-spot kopplad direkt mot bilbatteri, kommer det inte funka?.Egentligen spelar det ingen roll, kemin är densamma oavsett, bara blyplattornas tjocklek och yta är aningen olika. I min båt har jag...
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."16 000 kWh, villa i Stockholm, 122 m², 19% mer än genomsnittet ..." En medlem har fyllt i sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning