zarkov zarkov skrev:
50 kr rabatt på Lyra-pennor och stift hos Jula = halva priset på många produkter.

[länk]
En varning bara, av de två butiker jag har kollat så har deras butiksaldo varit fel, står att flera finns i lager, men i själva verket är det slut på hyllan (eller så hänger där bara själva pappers delen av paketet kvar).

De säljer även ut 10pack brytbladsknivar för 9kr. Men en varning där med, se till så att du tar rätt paket, de har nämligen ett nästan identiskt paket för 50kr hängandes bredvid.

• Gilla
F_man och 4 till
  • Laddar…
6-6,5 tusen (inkl frakt) för Dewalt dwe7492qs på Rubart.de

Svårt att slå i Sverige tror jag...

LevaLivet LevaLivet skrev:
Vet inte om butiken är att lita på eller om produkten kommer skickas.

Ser dock ut som väldigt bra pris:
Städshop

[bild][bild]
Har fått spårningslänk på paret jag beställde iallafall. Får se om det är rätt sak i när det dyker upp.

• Gilla
LevaLivet och 2 till
  • Laddar…
e02jr e02jr skrev:
Har fått spårningslänk på paret jag beställde iallafall. Får se om det är rätt sak i när det dyker upp.
Hos mig dök 2 st hörselskydd upp idag. Dom verkar var tillverkade 2018 så förstår att dom kan reas ut (batterierna i förpackningen hade bäst för 2022). Hörselskydden verkar dock var helt ok.

• Gilla
BaltzarH och 1 till
  • Laddar…
foppa72 foppa72 skrev:
Hos mig dök 2 st hörselskydd upp idag. Dom verkar var tillverkade 2018 så förstår att dom kan reas ut (batterierna i förpackningen hade bäst för 2022). Hörselskydden verkar dock var helt ok.
Samma lika för mig!

• Gilla
BaltzarH och 1 till
  • Laddar…
Dök upp här med, men har inte kollat tillverkningsdatum. Kul med bäst före på sånt, brukar mest vara mjölk och köttfärs man behöver bry sig om det 🙂

G
Redigerat:
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Vi pratade om 32 vs 35 tidigare. Metallchuck FC för 550kr. Nu kan man köpa en reserv 32a ink metallchuck för 1100spänn....

• Gilla
Gulketchup och 2 till
  • Laddar…
G
MathiasS MathiasS skrev:
Vi pratade om 32 vs 35 tidigare. Metallchuck FC för 550kr. Nu kan man köpa en reserv 32a ink metallchuck för 1100spänn....
Nu tror jag just du har koll på det, men bara för att tydliggöra för andra så är det en icke FC modell för de pengarna, alltså med fast chuck.

Redigerat:
G Gulketchup skrev:
Nu tror jag just du har koll på det, men bara för att tydliggöra för andra så är det en icke FC modell för de pengarna, alltså med fast chuck.
Nej det hade jag missat. Eller inte tänkt på iaf. 🤦‍♂️

• Gilla
  • Älska
Persika och 1 till
  • Laddar…
G Gulketchup skrev:
Jag tror FCn sålde slut. Tyckte det fanns med lös chuck för det priset.

Finns på tyska amazon för 1111+86 kr frakt
https://www.amazon.de/dp/B0G66YFJDG/?
Samt med låda och alla tillbehör, inklusive borrhammare, exklusive batterier och laddare för ~3600

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.