Senaste aktiviteten
-
Kretikos svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Fick en present när jag kom hem idag! Sitter otroligt bra även med glasögon under. -
Nötegårdsgubben gillade YuGis inlägg i tråden Staket på gränsen till kommunalt bostadsbolags parkering.Har inte haft liknande situation men jag förstår inte vad som är problematiskt. Grannen erkänner ägandeskap tillsammans med dig för... -
Nötegårdsgubben gillade SWEBMAs inlägg i tråden Staket på gränsen till kommunalt bostadsbolags parkering.om du vill ha staket för att hålla dina barn på rätt sida är det väl bara att ta kostnaden det är ju likadant om du har en granne som... -
Baba_yaga svarade i tråden Husqvarna eller Mammotion?.Säger inte mig /oss ett skvatt.... Visa bilder på hur gräsmattan ser ut efter att jordfräsen aka Xi Jinping härjat där -
Ggmogmo svarade i tråden Hembatteri.Vill du ha gynna fler kinesiska företag? Jag skulle välja nåt som inte är kinesiskt. Jag har homevolt/polarium, då det var det som...
-
DRyssland har massor av både manskap och materiel kvar, men sedan glömmer du Vitryssland/Belarus som förbereder sina trupper för fullt...
-
Kkarlmb svarade i tråden Hur kan den svenska skolan bli bättre?.Hur dränerar friskolorna skolsystemet?
-
MMr.fluff svarade i tråden Avslutad: Vinn en portabel gasolgrill.1. Grillyta: 1 065 cm² 2. Jag skulle behöva en smidig grill att ha med oss när vi är ute med ekan och fiskar, stanna till o grilla...
-
Fem år gammal rapport. Hur ser det ut idag? Korruption är oönskad av det ukrainska folket, så det vore dumt att inte hjälpa Ukraina att... -
DDilato svarade i tråden Ransonering på drivmedel.Har du någon anledning att betvivla innehållet? Tunnlarna och personerna som kom igenom dom är "fake news"?
-
Som finländare har jag uppfattat läget vid vår gräns såhär: Det finns inga truppsammandragningar på ryska sidan om vår östgräns. När... -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Val 2026 - första gången elektroniskt?.Det sker varje val att några personer kommer för att rösta men nekas då deras rösträtt redan är avbockad. Om man då bockat fel, personen... -
KMen häng en "gardin" av duschdraperi för fönstret då.
-
Ffribygg älskade BirgitSs inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Du vet väl om att det finns argument mot kärnkraft också? Det är bra att känna till och förstå båda sidornas argument, oavsett vilken...
-
Kkarlmb svarade i tråden Hur kan den svenska skolan bli bättre?.Om totalkostnaden för kommunen blir lägre per elev är det väl en nytta? Om en del sedan går till löner till skolledningen eller...
-
Baba_yaga svarade i tråden Husqvarna eller Mammotion?.Du måste mena tomte nånting, ja han som var/är gift med sin kines 🤣🤣🤣🤣, förstår varför du blockerade honom 🤮🤮🤮 De som har köpt mammutar... -
Ffribygg gillade BirgitSs inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Eller så ändrade de till en styrelse med kärnkraftsfanatiker. Du inser väl att det går lika bra att vända på din mening. Det handlar ju...
-
PYou can call me Betty, and @Frerider our long lost pal.
-
Ffribygg gillade Intets inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Vattenfalls. Här erkänner Miljöpartisten Lisa Nordin att de beordrade vattenfall att avveckla kärnkraftverk genom indirekt styrning...
-
PYou can call me Al.
-
Ffribygg gillade Intets inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Du glömde visst att tillägga att det krävdes att halva styrelsen byttes ut mot kärnkraftsmotståndar för att "rätt beslut" skulle...
-
MIdag är jag faktiskt ledig. I morgon också. Just nu är jag full som en kastrull. I morgon bjuckar jag nog ölbilder.,,
-
KFrån början var det nog ett badkar där och fönstret blev aldrig blött eftersom man sköljde av sig efter badet sittande på huk eller...
-
MSa nån sköte? Gottegrisar!
-
MMrs November förvånades av SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.You can call me Betty, and @Frerider our long lost pal.
-
13th Marine svarade i tråden YEEEEEEESSSS!.Yes! Får lämna blod igen!