G
J JFrisk skrev:
Jag tror FCn sålde slut. Tyckte det fanns med lös chuck för det priset.

Finns på tyska amazon för 1111+86 kr frakt
[länk]
Samt med låda och alla tillbehör, inklusive borrhammare, exklusive batterier och laddare för ~3600
Jag har haft fc:n naken under bevakning på svenska, aldrig sett den för mycket under 2000 på svenska, men ja den är inte i lager där nu alls verkar det som. Jag har köpt två på tyska för 1040-1100, men det har varit standardpriset där.

G Gulketchup skrev:
Jag har haft fc:n naken under bevakning på svenska, aldrig sett den för mycket under 2000 på svenska, men ja den är inte i lager där nu alls verkar det som. Jag har köpt två på tyska för 1040-1100, men det har varit standardpriset där.
Man skall aldrig ge upp. Min första GSR12V-35FC solo med 4 chuckar och L-Boxx köpte jag för 1700:- för 3-år sedan från Amazon.se. Min andra som julklapp till dotterns man för 2-år sedan betalade jag 2222:- för 35FC med 4 chuckar 2x3Ah batteri och GAL12V-40 och L-Boxx också från Amazon.se. Båda har jag hittat på blixterbjudande. som oftast ger lägsta priset jämför med kampanjveckor

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
C
P poba53 skrev:
Min första GSR12V-35FC solo med 4 chuckar och L-Boxx köpte jag för 1700:- för 3-år sedan från Amazon.se.
Bosch körde under en längre tid ständigt återkommande löjligt bra erbjudanden på amazon på många prylar, bl.a. FC-serien. Men jag har inte sett dem på länge nu, så jag undrar om de fortfarande förekommer...?

C cpalm skrev:
Bosch körde under en längre tid ständigt återkommande löjligt bra erbjudanden på amazon på många prylar, bl.a. FC-serien. Men jag har inte sett dem på länge nu, så jag undrar om de fortfarande förekommer...?
Det var så hösten 2020 till 2022. Men det kommer nu fortfarande bra mellan sällan på Bosch. Men på länken till pågående blixterbjudande finns några bra priser om Du kollar t.ex. GBH2-28F eller GSB18V-65

G
P poba53 skrev:
Man skall aldrig ge upp. Min första GSR12V-35FC solo med 4 chuckar och L-Boxx köpte jag för 1700:- för 3-år sedan från Amazon.se. Min andra som julklapp till dotterns man för 2-år sedan betalade jag 2222:- för 35FC med 4 chuckar 2x3Ah batteri och GAL12V-40 och L-Boxx också från Amazon.se. Båda har jag hittat på blixterbjudande. som oftast ger lägsta priset jämför med kampanjveckor
Nu syftade jag mer till att poängtera att omnämnd maskin inte var en fc och jag var skeptisk till att fc funnits till något superpris på svenska amazon. Tyska har till och från haft väldigt bra pris i jämförelse. Jag betalade inte mycket för min 35 fc med fullt kitt för 3-4 år sedan heller. Men man måste ju tyvärr "ge up" väntan på bästa dealen om man behöver verktygen 😅 Men du har helt rätt i att amazon har väldigt bra blixterbjudanden ibland, fyndat mycket bra där, gks 18v-57-2 gx med fsx skena för 3800 till exempel.

• Gilla
maglin och 1 till
  • Laddar…
C
G Gulketchup skrev:
Nu syftade jag mer till att poängtera att omnämnd maskin inte var en fc och jag var skeptisk till att fc funnits till något superpris på svenska amazon.
Jodå, även FC-maskinerna hade ständigt återkommande prisdippar i "Bosch Professional Store". Betalade 2 395 för 12V-35 FC-paketet med L-BOXX, 4 FC-adaptrar, laddare och 2 batterier i Oktober 2020.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.