Senaste aktiviteten
-
Hemingway svarade i tråden Hur många timmar tar det för hantverkare att bygga en bastu?.20-400 😊 Är det en fristående eller ett rum i ett befintligt hus? Vid vatten? På en brygga? Långt ute på landet? -
PHittade en goding i kylen.
-
Nu har du svårt med läsförståelsen igen, jag har inte sagt att Ryssland absolut kommer att angripa ett Nato-land, vare sig snart eller... -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Idag är jag faktiskt ledig. I morgon också. Just nu är jag full som en kastrull. I morgon bjuckar jag nog ölbilder.,,
-
Ffribygg gillade Freriders inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Staten och kapitalet ser och har koll på allt, därför är kontanter ett viktigt motmedel som inte kan spåras😉
-
MYou can call me Al.
-
DDilato svarade i tråden Ransonering på drivmedel.Hybridkrigföringen pågår hela tiden, tunnlar under gränsen till Lettland och Litauen, mass*flyktingar * till Polen..😠
-
MI gruvan är alla masar grå. Det sa AI. (Och det är inte ett regelbrott, för det var en norsk kunstig intelligens och det står det ingett...
-
Ffribygg svarade i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.OT: Det finns iofs miljöpartister som är positivt inställda till kärnkraft..
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Sa nån sköte? Gottegrisar!
-
KAtt staten lägger krokben för näringsaktiviteter, entreprenörer är ju bara business as usual. Hade alla bara gett upp som du hade vi...
-
Kkarlmb svarade i tråden Tråden om tjänstemannaansvar.Ja, där har vi väl ett gäng politiker som jobbat tight med några tjänstemän?
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.You can call me Betty, and @Frerider our long lost pal. -
JHur många timmar är det rimligt att det tar för en byggare att bygga en bastu ca 4 kvm med två bänkar?
-
Ffribygg svarade i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.Så är det nog, jag skulle vara nöjd om en beg max 50 000kronors bil inte gjorde mig olycklig..
-
AArenn svarade i tråden Koppla in ny induktionshäll i annat utförande.Tog du en bild på hur det blev?
-
Kkarlmb svarade i tråden Tråden om tjänstemannaansvar.Hur blev karriären då?
-
Kkaffetorsk svarade i tråden Krypgrund byggfolie.Lånar tråden med en fundering. Finns det inte risk att kondens från luften samlas på byggfolien permanent så att plasten motverkar sitt...
-
KTror vi har en bra kandidat till årets vinnare. Millenium...
-
mexitegel svarade i tråden Bygga innervägg i källaren.Ingen solm helst fara, den påverkan är obetydlig. -
DI Ryssland måste man vara korrupt för att få vara med och leka bland oligarker och siloviker.
-
blackarrow svarade i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.Har den ecotech motorn eller ännu mindre motor? -
DFem år gammal rapport. Hur ser det ut idag? Korruption är oönskad av det ukrainska folket, så det vore dumt att inte hjälpa Ukraina att...