Senaste aktiviteten
-
Den har jag väl besvarat för ett par inlägg sedan? -
HHAJST svarade i tråden Bekämpning av vitgröe etc i gräsmatta.Vitgröe börjar gro ordentligt när marktemperaturen går under 21°. Det betyder att i svenska förhållanden så kan vitgröen gro i princip...
-
TThomas Styre gillade AlfaHanness inlägg i tråden Huset är 67 år gammalt. Är det dags att byta ingående VA-ledningar?.Vår tanke är väl att byta avloppet också när vi ändå gräver. Man kan ju relina det men känns onödigt om man ändå grävt upp trädgården...
-
Oerhört konstigt resonemang!? Många partier har förändrats radikalt bara de senaste 30 åren. Att blint vara partitrogen oavsett vilken... -
MMillox svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Lite kortfattad eftersom jag sitter på telefonen på semester på Gotland. Exakt detta fenomen har jag drabbats av i verkliga...
-
NNiklas Larsson1385 gillade Testarns inlägg i tråden Familjen får plats på 35 kvadrat – och har ändå bastu.Tack för planritningen. Artikeln saknar en vettig överblick och har bara "mäklarbilder" på detaljer osv som inte säger så mycket. Blir...
-
UDet är ganska rimligt med tanke på trådens rubrik och ämne. Bilder på tappade grejer vore OT. 😉
-
UHur gör man det?
-
Llångtjock gillade Unikt namns inlägg i tråden Användande av badrummet efter dess livslängd - vårdslöshet?.TS har inte fått en tvåa på badrummet av en badrumsbesiktningsman. Det blir en konstig liknelse. Var det en självreflektion?
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,41%, Swedbank, 5 700 000, 3 månader (rörlig) ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
De Finländare som kom till exempelvis Eskilstuna, Finspång eller Motala för att jobba borde kunna få äldrevård på sitt hemspråk om de... -
Frågan du ställde gällde vilka det var förutom svenskan. Glömde du det? -
UEn anledning kan vara att man dumpar grejerna när man insåg att åvc var stängd.
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,90%, Swedbank, 1 400 000, 3 månader (rörlig) ..." Kgp har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
Romani, jiddisch, samiska, meälankäli ( hur det nu stavas) bara en googling bort. Kan ha glömt ett. -
NEftersom den passar i Biltema så passar den nog i "orginal-trend" också. Det verkar vara vippor i strömbrytare som kan diffa lite, men...
-
LDet finns väl fler officiella språk i vårt land? Borde man då inte kunna kommunicera på de först och främst? Men till huvudfrågan...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,94%, Swedbank, 5 700 000, 2 år ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
LVilka kunskaper då? Är det de olika färgerna du menar? Rött, grönt, blått, brunt 😏 Det tror jag folk har koll på.
-
USjälv har jag vid några tillfällen sett folk som tappat last och min första tanke är inte att dra fram kameran då. Jag har mer än en...
-
USå det är därför du skriver på bh...😉
-
Hhe-peter gillade Renoveringstjejens inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Ja, färre vanliga bin. Men vi har fått många fler solitärbin i våra sandiga delar av koloniområdet.
-
SStefan_R gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Jag är lika besviken jag! Men jag hittade inget hålkälstegel (som huset har) och även det röda vanliga teglet var slut på återbruket :(
-
SStefan_R skrattade åt Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Jag tror jag talar för alla när jag uttrycker min besvikelse. Vad hände med teglet!?
-
U🦔 IGELKOTTS UPDATE: Minstingen har lärt sig.. blir lite undanskuffad av syskonen vid maten ibland - denna gång smög den fram medan vi...