Senaste aktiviteten
-
FredrikR svarade i tråden Den stora öltråden!.Instämmer. I mitt tycke ska Fermenterarna hålla sig till humligt och grumligt, där dom levererar i topp. 😍🍻 -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Att det ska Tjuvjagas? -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Har Ior gjort något? ♥️🫏 -
snaggletooth svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.TS har fått detta påpekat otaliga gånger redan. Tråden innehåller nu bara en massa ovidkommande svammel och borde låsts för länge sedan. -
BAppropå smör i skolan. När jag var riktigt liten hade de ”Svenskt smör ” samt ”Tre ess” i matsalen, båda varianterna var små paket...
-
TMitt inlägg var lite halvt på skämt men tycker det är ett otyg. Det handlar inte om social kontroll utan mer av trygghet. Det har visat...
-
nanowire svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jo, men inte av sin egenvikt och lite trä. Har inga planer att lägga 2 ton på bordet 😅 -
DDortmunder DAB gillade Conqvists inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Alla varor och tjänster är inte likvärdiga och jämförbara. Jag är personligen en varm förespråkare av marknadskrafter i nästan alla...
-
KNu har rörmokaren varit här, fick ett väldigt bra intryck. Han hade inte sett en liknande hydropress, men den behöver bytas...
-
DDortmunder DAB gillade pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag lyssnade på Helldén i radion i morse, han imponerade verkligen inte. Hans resonemang om kärnkraftens nota till kunderna var väldigt...
-
DDortmunder DAB gillade BSODs inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Gaslagren är förvisso låga, men de senaste åren har behovet av gas i europa minskat med 18%, så det är lite missvisande att bara kika på...
-
DDortmunder DAB gillade Friggebod.nets inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vi ser fortfarande resultatet av Socialdemokraternas och Miljöpartiets politik, att tvinga stängning av fyra kärnkraftsreaktorer...
-
D"Ett alternativ är att bygga ett hängande träd med under sittpinnarna som hönsen kan ta sig upp gren för gren i tills de kommer till...
-
TGaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.