Senaste aktiviteten
-
björnuf svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Nej inte på det viset , här spränger man berg -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det löser fossilgasen... och ger skjuts i ekonomin för BESS. Men det talar vi inte om...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?. -
GGrönamarie svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Spot on! Jag tillhör grupp 2 som vill vara privat i min trädgård utom synhåll för grannar och förbipasserande. Jag har jättetrevliga...
-
john68 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Det finns väl fler officiella språk i vårt land? Borde man då inte kunna kommunicera på de först och främst? Men till huvudfrågan... -
SOk, vi tar CATLs batteri med 15000 laddcykler och 20 år. Det löser fortfarande inte en längre lagring. Lagrar man i fem dagar i snitt...
-
DAnledningen till min fråga var: - Skall du inte ha en fris? - Ibland ( ibland för ofta....) har trallbrädor sprickor i ändarna som man...
-
GDet är nog så enkelt att det finns olika typer av människor/familjer. 1. T ex de som liksom du vill bo i ett sorts bykollektiv med hög...
-
MMrs November svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Vilka kunskaper då? Är det de olika färgerna du menar? Rött, grönt, blått, brunt 😏 Det tror jag folk har koll på.
-
Visionären svarade i tråden Bygga A-framehus och tillhörande garage.Det börjar hända lite i allafall, mycket småplock kvar och hela långsidan men det börjar påminna om en trädgård i alla fall. Har fått... -
Stefan N svarade i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Exakt 0% att du ska få nånting alls. -
MHej! Håller på att renovera sovrum och planen är att sätta huntonit proffsvägg på väggarna och snedtak. Har rivit ner gammal tretex...
-
Intet svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Det trodde jag med 😀 -
PPelleMagnus svarade i tråden Nockpannor till eternittak, Kvarto P6, eternit, takpanna,.Hej Har du hittat? Har nockpannor med 8 böjar.. ca meter långa. Många säkert 10 m .
-
DOm du skall bygga med underliggande vangstycken så blir det i princip som att ha golvreglar med fritt spann på 2.5 - 3 meter vilket är...
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Kåk? Är det poker på gång?😏
-
Nej, jag har inte bestämt vem jag ska rösta på i de olika valen. Det är ju enklare att veta vilka man inte vill ska få mer inflytande... -
PPligg85 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Skulle varit ett kunskapskrav för att få rösta
-
MMomathothiasos svarade i tråden Brandskydd mellan sorptionsavfuktare och frigolit i krypgrund?.Vassego'! Ibland ser man inte skogen för alla träden 🙂
-
Spännande val för mig. Blir ett sällsynt tillfälle då jag röstar olika lokalt respektive till Riksdagen OCH dessutom är ett av partierna... -
Farstatjej90 svarade i tråden Sprängning i grannskapet.Läste rubriken och trodde det skulle diskuteras kriminalpolitik... -
Farstatjej90 svarade i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Om ingen skada finns, vad tänker du att processen ska leda till? Du kan rimligen inte få någon ersättning för att tejpa upp lite plast... -
Zz_bumbi svarade i tråden Vinglande bygge.Är det helt uteslutet med diagonaler i hörnen? Baserat på n=1 så gjorde det stor skillnad och då bara i två motstående hörn.
-
Fairlane svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.Det är inte stolpen på bilden som står på bolagets mark, utan stolpen innan, enligt inlägg #1 "Stolpen före den på bilden står utanför... -
VVictor.M gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.En vecka in och det var dags att bygga ett garage! Jag vill att det ska gå i samma stil som huset så det var bara att lösa! ”Ramen”...