Senaste aktiviteten
-
PProdigys gillade ajn82s inlägg i tråden Eftersatt gräsmatta - hur få den i skick med enklast medel?.Dra upp ogräs, klipp och gödsla till våren
-
FredrikR svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 325 andra personer (90%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?" -
PLåter väldigt märkligt att man inte kan förutsätta att fackmän drar vatten på frostfritt djup. Aldrig sett något annat om det inte varit...
-
Ungefär 1,5 % av befolkningen (150 000) är diagnosticerade med någon sorts demens. Så bara där har du hälften av de 3 % som inte klarar... -
Fairlane svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Problemet med att räkna in de fasta avgifterna är att man kan fördelas att tro att det blir billigare om man förbrukar mer. Priset per... -
WWFD svarade i tråden Humorhörnan ....
-
Mmaria01 svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.inte mycket plats att köra in en lastare på ts tomt om det stolpen står på¨bolagets mark på bilden eller vad tror du?
-
snoooze svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 345 andra personer (96%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?" -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag ser hela oppositionen..? Och Pettson påminner ju en del om en viss kåk.. Jag menar ju ballongfarare. -
PKlart man vet. Alltid röstat blått och blir det igen. Bara kolla hur fanskapet i miljöpartiet uttryckt sig sista dagarna. Inget nytt...
-
M-MH- svarade i tråden Borra i stål.Äh, det var ju inga konstigheter. Billigaste hålborr och hållare (90 spänn totalt), och sen in med det i maskinen. Kanske 5 minuter...
-
AlfonsSnickare skapade tråden Planerar att laga en betonggrund vid garaget i forumet Byggmaterial & Byggteknik.Hej! Funderar på att reparera infarten till garaget, som ni ser är det väldigt skadat och sprucket. Så som jag har förstått det... -
Jaså? Flera studier har kommit fram till att exempelvis borttagandet av värnskatten i praktiken var självfinansierad. När det gäller... -
PFörstår att det är dom rödgröna du menar😉
-
MNej Bergmalm... Glöm inte värpreden
-
MFlyttbara?
-
MNä, hela Bromma är ett enda stort värprede
-
M
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Förstår att det är dom rödgröna du menar😉
-
KKane svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Hade hoppats på jämnare opionsundersökningsresultat men nu ser det kört ut . Nu kommer Helldén in och skall börja härja.
-
Du kan inte stoppa det. Hamnar den i Norge så påverkar det oss ändå. Hamnar den i Finland så påverkar det oss också. Det enda som kan... -
MBromma, inte Dagestan. Hette inte den mentala dvärgen Atji! ?
-
MHej Nootji! Förstår om du önskar tips och råd som tas emot med öppna armar!
-
MJag har bestämt HUR jag ska rösta, men inte på vem. Är detta rätt tråd att cancla i? Jag är diplomatisk som vanligt och berättar inte...