Senaste aktiviteten
-
Wwhak svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 108 andra personer (30%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
Zz_bumbi svarade i tråden 60-tals garderob - behöver tips.Som ovan fast reglar är lite överkurs för hyllplan, lister räcker med råge :)
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.
-
Hhe-peter svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.EON skall också betalas tills den 28. samma månad fakturan kommer in. På 3 veckor. Konstigt nog betalar det ut pengar bara följande...
-
FredrikR svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Ja! Och kommer rösta lika i kommun och riksdag. -
PPligg85 svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Klart man vet. Alltid röstat blått och blir det igen. Bara kolla hur fanskapet i miljöpartiet uttryckt sig sista dagarna. Inget nytt...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Nä, hela Bromma är ett enda stort värprede
-
HHåbbe01 svarade i tråden Rör till imkanal mellan köksfläkt och takhuv.Om flexkanalen lämnar köket som är en egen brandcell så måste den vara en ren plåt kanal med 30 mm till närmsta brännbara föremål och ha...
-
PPerOF svarade i tråden Räta upp gammal stentrapp.När, det kanske inte funkar ändå. Bäst att konsultera nån expert
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Flyttbara? -
Friggebod.net svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?."Vi diskuterar endast bostadspolitik på Byggahus.se." Min tolkning är att inom detta ryms t.ex. tankar och åsikter kring den så kallade... -
LJag har inte läst hela tråden, så någon annan har säkert redan nämnt det här men jag saknar verkligen när tanten i kiosken plockade ihop...
-
FredrikR svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Mat?! Jag ser ingen mat.. 😍 -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Nej Bergmalm... Glöm inte värpreden
-
SJag har bestämt HUR jag ska rösta, men inte på vem. Är detta rätt tråd att cancla i? Jag är diplomatisk som vanligt och berättar inte...
-
SStefan Rudmark gillade Viktorbyggahuss inlägg i tråden Varför blir inte huset varmare än 17-18 grader?.Vanliga fel: Fel inställningar - ställ in rätt. Använd ai för att tolka manual och inställningar. Piggar som fastnat - motionera. Luft i...
-
GGoransson22 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv kockskärbräda i ek.X: Mörrum Jag skulle göra en riktigt god grekisk sallad !
-
TNär jag skulle kolla om imkanalen var skitig så upptäckte jag istället att det var fullt med hål i slangen, det ser i mina ögon ut som...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Bromma, inte Dagestan. Hette inte den mentala dvärgen Atji! ?