Senaste aktiviteten
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Bil denna gång -
PHej Nootji! Förstår om du önskar tips och råd som tas emot med öppna armar!
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Hej Nootji! Förstår om du önskar tips och råd som tas emot med öppna armar! -
AndersMalmgren skrattade åt ninos inlägg i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Cyklat ända dit? 🤔😬 -
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jag har bestämt HUR jag ska rösta, men inte på vem. Är detta rätt tråd att cancla i? Jag är diplomatisk som vanligt och berättar inte...
-
FredrikR gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Nu när du har hittat en äldre dålig reparation, har ni haft en stor kostnad för att laga den punkterade ångspärren? Varför i så fall... -
SStjärnbilden svarade i tråden Vilket verktyg för att dra ut spik ur plåtfasad.Fantastiska Internet, i alla fall i dessa situationer. 2026 läser jag tråden och får goda tips när jag har exakt samma situation. Vill...
-
JPTS svarade i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Frågan är vem som gjort den bristande lagningen?? Förra ägaren eller förrförra ägaren eller ett hantverkjobb som ingen av föregående... -
TAlltid kul att handla mat på Åland, finns mycket man kan försöka gömma bakom mjölken... (Fast priserna är inte lika roliga...)
-
TTrafikverket1 svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Håller med! Försöker alltid få till ett besök på byggvaruhuset, Holmbergs och Mattssons. Väldigt mycket bättre sortiment än Bauhaus...
-
DJag har inte läst hela tråden, så någon annan har säkert redan nämnt det här men jag saknar verkligen när tanten i kiosken plockade ihop...
-
DKan det bli mer sjuttiotal än så här? Reklam för Mexitegel.
-
DFör tänk om barnen skulle riva sej på en gren eller få en fästing på sej, dessutom får man väl inte rycka upp växter med rötterna.
-
DHerbarium med pressade och monterade växter, på den tiden var det en självklarhet att eleverna kanske med en portör i bleckplåt...
-
DNej, jag har inte bestämt vem jag ska rösta på i de olika valen. Det är ju enklare att veta vilka man inte vill ska få mer inflytande...
-
Kattkvinnan svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Jag har inte läst hela tråden, så någon annan har säkert redan nämnt det här men jag saknar verkligen när tanten i kiosken plockade ihop... -
PPligg85 svarade i tråden LLVP pris idag.Mitsubishi vadå? Monterade in Daikin XTH 25 för 20K för 9 månader sedan och kan fortfarande få dem monterade under 21K just nu.
-
JPTS svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Kommer å rösta likadant sen den dagen jag fick rösta första gången, å visste vad jag skulle rösta på innan man fick rösta.. Kommer inte... -
PFörsta ölen sedan Skogsröjet. God Saisson med lite krämigt/gräddigt Skum👌
-
PMen, men... Det där är väl inte Fröken?? 🤔
-
MMartin Lundmark svarade i tråden Batteri utan solceller, hur ska man tänka?.Hej djac Eftersom elnätet till villor inte är byggt för inmatning av effekt så uppstår rimligen samma typ av bekymmer med...
-
nino svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Ajajaj jag har 8000 i självrisk om jag dummar mig -
nino svarade i tråden Vi bygger ett eget mejeri... själva... i lösvirke.Cyklat ända dit? 🤔😬