Senaste aktiviteten
-
Mmhmschouten svarade i tråden Qvantum QE frånluftsvärmepump.The night cooling doesn't work very well in my home. In the morning it is as warm as the day before, maybe 0,5 degrees lower.
-
redarn gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.Dag 4! Idag var en bra dag för att flytta laddstationen! Redan förra året förberedde jag ett uttag i hörnet där borta för en kommande... -
SSaelen svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Av nyfikenhet... Ingen som slet ner fanskapet från bordet och såg till att 'den' avlägnades från området?
-
DDatagubben skapade tråden Klinker,Foga eller silicon först? Ta bort om det kommit för mycket fix i forumet Golv.Hej, har precis lagt mitt första klinkergolv. Blev tyvärr lite fix i några av fogarna som är kvar. Hur tar man bort det lättast? skrapa...
-
GGreger_08 svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Går det att köra en elbil idag medans man laddar utan att pilla i mjukvaran?
-
SGAAAAHHHH!!! Var på festplatsen igår och lyssnade på musik, vänsterprogg närmare bestämt. Jag är noll vänster, men det var lite kul att...
-
MHej Är på gång och ska bygga altan och behöver lite kloka råd kring vilket material man ska fylla runt plintarna och hur mycket...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Nä på Bates i Tidaholm
-
Aajn82 svarade i tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut.Vi som stör oss klagar inte alltid, så det finns ett mörkertal, men jag tycker också det är ett ofog med artiklar som är omskrivningar...
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Jag utestänger även folk som vill betala med Euro, Rubel, US dollar etc. Kan vi inte komma överens om ett pris och ett betalmedel så... -
Kkioskdavid svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 46 andra personer (71%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?"
-
HHär kommer en uppdatering nästan precis ett år senare. I år ser lönnen mycket gladare ut än vad den gjorde vid samma tidpunkt förra...
-
ZZodde svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Argumentet blir löjligt. ALLA har väl ett bankkonto? Vart skulle en affärsidkare med nån form av cashflow göra av sina pengar menar du...
-
Fairlane svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Pengar finns, frågan är vad du har att sälja. Om du har en bil som brukar säljas för omkring 250' kronor, accepterar du då betalning i... -
Fotografen svarade i tråden Quiz: Talar du flytande byggsvenska?.Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 26 andra personer (43%) som har gjort quizet "Talar du flytande byggsvenska?" -
AAndersS svarade i tråden Kärnvirke till fönster.Man kan ta det i steg, ta hjälp att få material i rätt storlek och lägga tid och kraft på att fönstren ska bli bra. Så gjorde jag när...
-
LHej, har nyligen köpt hus och har dröm om att bygga ett växthus bakom ladan av gamla fönster, skulle vilja mura upp en grund sen...
-
Jag kan testa. Jag lovar att rapportera hur det gick om/när de släpper restriktionerna så jag får tillgång till internet. 😎