Senaste aktiviteten
-
SMin handske är 51 år gammal.... 6 hjullager och två trummor har slitits ut sen vagnen var ny, handsken är som ny.
-
TTidsvampyren gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vattenfall drar in gigantiska vinster som blir utdelning till ägaren staten, det finns oändliga hål att stoppa pengar i. Vad gäller...
-
pacman42 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..minklipper fint under några hängande björnbärsstänglar gång efter gång, sedan råkar det hända när det blåser att någon av dessa vispar... -
Lexington svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Sten till uppfart för bil ligger väl på 50-60 mm, min 125a klarar inte en sten på 40 mm, då behöver jag också kapa från två håll. -
Fotografen gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vattenfall drar in gigantiska vinster som blir utdelning till ägaren staten, det finns oändliga hål att stoppa pengar i. Vad gäller... -
Kattkvinnan svarade i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!.8,5. Höga poäng på grund av att bakben och svans har samma vinkel men visst avdrag för framtassens vinkel och den putande baken 💕 -
SStuff svarade i tråden Lån för att friköpa tomt.Jag köpte loss tomten för ca 10 år sedan. Var inga problem att få utökat bolån. Hade SEB. Banken skickade ut en mäklare som gjorde en ny...
-
Keiller svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Hur tjock marksten ska du kapa? Jag har en Biltemamaskin med 125mm klinga och den klarar 40mm tjocklek på betongplattor men med 50mm... -
BBitterhetsakademin svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Vattenfall drar in gigantiska vinster som blir utdelning till ägaren staten, det finns oändliga hål att stoppa pengar i. Vad gäller...
-
SSaelen svarade i tråden Tillfälligt ta ned en liten kraftledning?.För att TS som han skriver i trådstarten att han vi ha ett hus under. Ett av alternativen han skrev var att ta ner kabeln, ett annat var...
-
RReMaxBerea gillade Baba_yagas inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Tycker att alla nyanlända flyktingar kan isåfall flytta hem till stolpskottet Helldén istället. Vilken planet bor han på. Snacka om att...
-
RReMaxBerea gillade Tidsvampyrens inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Ett stort problem är politiken, men även SvK. Likt alla myndigheter är det inte de skarpaste knivarna i lådan som jobbar där, merparten...
-
Redaktionen skapade tråden Domstol stoppar lägenhetshus i villaområdet på Blåsut i forumet Artikelkommentarer.Mark- och miljödomstolen upphäver bygglovet för fem planerade flerbostadshus på Blåsut i Vänersborg. Projektet skulle ge 24 lägenheter... -
Rrandom_name svarade i tråden Projekt ta bort berg för poolbygge.Glömde bild på allt borrkax. 8 murarhinkar, två tunnor under pressen, samt 6 påsar. Tänk utan uppsamling att ha allt det där i luften...
-
Baba_yaga gillade Tidsvampyrens inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Ett stort problem är politiken, men även SvK. Likt alla myndigheter är det inte de skarpaste knivarna i lådan som jobbar där, merparten... -
Lexington svarade i tråden Lidl verktyg denna vecka..Vet inte men gissar 4-500, men som sagt, Julas är ett alternativ! Nä, gå o vänta ett år är inte intressant, men där av frågan här om... -
JJuggeH svarade i tråden Fjädrar car in garageport.Jag bytte fjädrarna själv på min Car-In port. Inte det minsta svårt. När porten är helt öppen/ihopvikt så är fjädrarna i stort sett...
-
TTidsvampyren svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Ett stort problem är politiken, men även SvK. Likt alla myndigheter är det inte de skarpaste knivarna i lådan som jobbar där, merparten...
-
Hep svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Den nuvarande är mycket bättre på det sättet än min gamla Automower. Den letade sig in under en hammock och hittade en träbit som stack... -
Vdinosauriebumpar tråden. Jag har en bajsbrun Car In-part som skulle passa bättre i vitt... Den ser ju ut att vara i någon form av...
-
Baba_yaga svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Tycker att alla nyanlända flyktingar kan isåfall flytta hem till stolpskottet Helldén istället. Vilken planet bor han på. Snacka om att... -
Fotografen svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Helldén & Co har varken byggande eller förvaltande någonstans på agendan, det ska bara rivas ner. -
KKoshka_ru svarade i tråden Ljud när taklampan tänds.Hm, det kan jag väl inte göra själv utan behöver en elektriker för det? Och det konstiga är att lampan har funkat i en annan lägenhet i...
-
IInsidersUnited svarade i tråden Konstant stopp i avloppet i nytt kök.Kör ner en trädgårdsslang i röret som kommer upp ur golvet, spola fullt ett tag, då vet du om det är stopp längre ner.