Senaste aktiviteten
-
Lill72 gillade NyKarins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Stackarn var på grillskyddet som jag precis lagt på. -
taxationistheft svarade i tråden ”Hona-hona” vattenslang, finns det?.Jag har satt en sådan här i vardera ände (dvs 2 stycken) av slangen som är kopplad från timer-modulen till bevattningsmunstycket. Tror... -
PProblemlösarn svarade i tråden ”Hona-hona” vattenslang, finns det?.Yes, finns hos Biltema, Byggmax, Teknikmagasinet mfl skulle jag gissa. Mkt vanlig Gardena-skarv ☺️
-
useless svarade i tråden ”Hona-hona” vattenslang, finns det?.Måste man ha den undre prylen över huvud taget? Går det inte att skruva bort den inringade kopplingen och sätta den där den gråa "hanen"... -
Zz_bumbi svarade i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Jag körde till naturhistoriska igår och blev inlåst i ett garage.
-
Kkrambriw svarade i tråden Olja golv utan slipa.Tycker det blänker som om det är lackat. Äkta stavparkett är väl rätt tjock från början men man vet ju inte hur många gånger och hur...
-
KKontoristen7 svarade i tråden ”Hona-hona” vattenslang, finns det?.Du kan ju skruva av de båda inringade kopplingarna och byta till vad du vill? Med lite tur kanske du till och med kan skruva ihop de två...
-
AKlart att det är jobbigt att ha en granne som din, men med tanke på hur du helt felriktat går till personangrepp på det här sättet...
-
dd88 svarade i tråden ”Hona-hona” vattenslang, finns det?.Tack! Precis vad jag letade efter. -
dd88 svarade i tråden ”Hona-hona” vattenslang, finns det?.Det är alltså dessa två som ska kopplas ihop. -
FDet var ingen debatt. TS har presterat en mycket märklig trådstart, och har sedan lyst med sin frånvaro. Det leder alltid till att folk...
-
Ddiceman svarade i tråden Karm badrum.Och då har jag samma utmaning oavsett karmdjup och hålen är förborrade? Märkligt detta. Tänker att väggen inte är unik i tjocklek men...
-
KHej! Jag har vatette v6 bockfixturer blå och har nu kaklat och ska snart montera vattnet. Enbart på grund av estetiska skäl vill jag...
-
klaskarlsson svarade i tråden Olja golv utan slipa.De där ställena kräver en reparation skulle jag säga. Gör det innan ni slipar av golvet. Sen vet jag inte hur bra det kan bli med... -
lunnabo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Du ska fortfarande ha rätt fall på betongen under klinkern. -
PHär är en rätt bra sammanfattning av vad som kom ut av rättegången...
-
useless skrattade åt Heps inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Att starta en tråd om en annan tråd som tydligen spårat ur, och direkt i första inlägget beskriva motståndarna som hysteriska. Vad kan... -
Hep svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Klart att det är jobbigt att ha en granne som din, men med tanke på hur du helt felriktat går till personangrepp på det här sättet... -
Det var faktiskt just blästersand jag köpte - typ kornstorlek 3-8mm om jag inte minns fel. Jo precis - men man vill ju gärna att det... -
Eetompau svarade i tråden Lossa tvålkopp?.Tveksamt om den bara är limmad. Det blir en rejäl kraft på fästet när det ska pumpas tvål, då behöver prylen sitta ordentligt fast...