Senaste aktiviteten
-
Rabbithole svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Men 38% 2024 är en stor del, plug in hybrid är ändå märkligt, förstår att många kör bensin hybrider som Corolla och Rav4 runt om i Europa. -
FÄven en klippare med slinga skulle klara det. Antigen med två öar och att du lyfter klipparen till den lilla ytan, låter den klippa och...
-
NJag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande.
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej, jag är inte beredd att avsluta denna diskussion då du är helt ute i det blå med dina resonemang. Det är så enormt mycket mer... -
FTerasseringar och höjdskillnad tycker jag är snyggt i en trädgård, men en brant slänt ner mot grannen blir nog förlorad yta som inte...
-
FVi bor på en tomt som är upphöjd ca 50-70cm i ett villakvarter med en gångväg utanför tomten. En stor fördel är att man får mindre...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Tidigare i juni kom domen i Solna tingsrätt där samtliga åtalade friades men åklagaren har meddelat att hon kommer att överklaga domen...
-
EJamen då börjar det kosta pengar. Är din far införstådd med det. :wow: Då kan han kanske glänta på plånboken något lite mer och få bort...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.2026 borde elbilarna få det om jag gissar, men eftersom elbilar fortfarande är så dyra så tror jag inte det blir med mycket. 2025 var...
-
JJens Engman2 svarade i tråden Hur monterar jag ner luftvärmepump?.Vill bara säga tack! Följde din guide, inga problem funkade perfekt. Tack för kanonbra hjälp 👍
-
AndersMalmgren svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Nej det kan du tydligt se 800 1000 800 saknar lidar bollen på toppen -
HHSP svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Enligt mig är en del trä exempelvis golvreglerna extremt nära marken... Som föregående skrev placeras plintar i samma nivå och med rätt...
-
Seldin svarade i tråden Bygga om ventilation från förbränningstoalett..Ja det sitter en frånluftsfläkt i ett separat hål som drar igång när det blir fuktigt osv. -
Gg.kraft svarade i tråden Flytta in kallluft i sovrum.Köpte en sån här till vårt uterum, mest för att inte koka växterna där när vi inte är hemma, annars öppnar vi upp skjutpartier...
-
SStaffan-N svarade i tråden Hur ska vi göra med höjdskillnaden på tomten?.Terasseringar och höjdskillnad tycker jag är snyggt i en trädgård, men en brant slänt ner mot grannen blir nog förlorad yta som inte...
-
KMidsommardagens middag blev långstekt fläsklägg, ugnstekt potatis, sallad.. Desserten blev (i värmen) fruktsallad och glass! På...
-
CYuka mini 800 har också Lidar.
-
KVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
KSwedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos...
-
KOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
KGräver ner elrör till laddboxen så att vi kan ladda elbilen med ström från solcellerna
-
Ddurken1 svarade i tråden Har jag fuktskador?.Tack för rättelsen! Då är det kanske mineralull där ändå. Har nu förstorat hålet lite (räckte egentligen med att dra bort silikonet som...
-
DDiezel78 svarade i tråden Gaveltakbalk Willab garden uterum.Ja. Taket skruvas fast i gaveltakbalken.
-
OHej, Vi vill bygga ett växthus/orangeri som uterum och för lite odling i krukor men platsen där vi vill ha det är en rejäl slänt...
-
RRolle85 svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Yes löste de