Senaste aktiviteten
-
PPligg85 gillade TypRätts inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Som norrlänningarna brukar säga, ”det är synd om stockholmarna.”
-
SJag gjuter platta för att bygga Willab Uterum. På fronten av uterummet finns tre st stolpskydd som ”sticker ut” med ca 100x100 mm...
-
Centano svarade i tråden Bör jag byta ut fuktskadad gipsskiva?.Byt ut, inte ett alternativ att spara. -
SSaelen svarade i tråden Vad lyssnar du på just nu?? Bara ljud/video-länkar, inga ord. Använd PM om ni har frågor..
-
KPinsa med köttrester från igår.
-
AAnders_Nilsson svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Har nu kommit hem från Jula. Jag noterade att 20mm är det största borr de har till SDS+. I desperation köpte jag ett set med spräckkilar...
-
KVad som väntar om en timme eller två Kan ha tjuvstartat med bild två..
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Det var inte lätt att få tag på grejer idag. Lyckades hitta ett knopphandtag på Hornbach som jag tog isär, tog ur... -
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.flyttar pensionärera inom eu så står ju sverige för nottan en då och många av dom fortsätter betala skatt sverige fast dom bor...
-
VVW Transporter svarade i tråden Tråden om kortplank.Ja, glesen går väl vinkelrätt takstolarna… skulle säga att 28x70 c300 är praxis vid isolerade tak och det skulle jag utgå från om jag...
-
NNyatag svarade i tråden Utbyggnation av 40-talshus (som 90-talsrenoverats).Så otroligt fint och inspirerande!!!
-
kashieda skrattade åt Ossian K Olssons inlägg i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Liknande fall har utretts i grannkommunen. Då överklagade man till Borås- och miljödomstolen! -
LSpontant så tror jag att det handlar om att duken är "fet," och därmed stöter från sig vattnet, den effekten kommer nog avta med tiden.
-
LHej, La ut 2 lager markduk under trädäck som jag köpte på Biltema och som enligt beskrivning släpper igenom bland annat vatten, provade...
-
kashieda gillade pmds inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.I verkligheten är oberoende är inte en binär egenskap. Det är en skala. -
kashieda skrattade åt lbgus inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Att påstå att domstolarna och SVT är oberoende är alltid osanning. Bagdad Bob sa säkert något som var sant någon gång. Var det den...