Senaste aktiviteten
-
kashieda gillade pmds inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Nej, det är ganska stor skillnad. -
FEn köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...
-
Jjawen svarade i tråden Vad dricker du idag?.
-
HHåll inne betalningen tills altanen är som avtalad.
-
TThuleslapper skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
PEfter regn kommer solsken
-
PPinsa med köttrester från igår.
-
PVad som väntar om en timme eller två Kan ha tjuvstartat med bild två..
-
TThuleslapper skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
BBjober gillade Pligg85s inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Allemansrätten är inte bara rättigheter som du kanske förstår. Det finns inget som säger att jag som markägare får ha en fin väg eller...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hur blir flat-rate mest rättvist? Och varför skulle effektavgift inte vara det? Du är medveten om att det varit standard länge på...
-
Mmaria01 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.var betongbilen och gubbarna från samma firma?
-
MAtt hänga ut firman här är ju ett annat tänkbart påtryckningsmedel..
-
MDet är ju möjligt, men om du har anlitat en seriös firma med bra gubbar så har de sannolikt varit med om sena leveranser förr...
-
Matti_75 svarade i tråden Bör jag byta ut fuktskadad gipsskiva?.Just möglet som bildas på gipsskivor är extra allergiframkallande så byt ut allt som är angrpet. -
GGanescha svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Haha.. japp, det blev så tydligen. Fanns det några alternativ du blev intresserad av? Guiderna kan ju även vara något att titta på hur...
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej, nej och nej. Du har dålig koll. -
GGurrakrog svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Så kan de vara, har inte exakta detaljer. Men försäkringsbolaget sänkte ersättningen pga rörens livslängd var ute, även om de hade...
-
pacman42 svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Waymo -
MJag fick låna gratis på Byggmax när jag köpte rännor och krokar.
-
MMr_Perfa svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Lyckas inte hitta att hyra runt här 🥺
-
MNu har inte jag monterat Biltemas grejor men Lindab är ju proffsprodukter. Fråga annars en plåtslagare om han kan knäcka kroken, har dom...
-
HJag håller med om att du ska fråga bara. Tror att du kan kolla med lantmäteriet och/eller bygglovsnämnden och få information om de...