S
P Pin skrev:
Är det Ms Sommar som gäller eller Mrs November? Rådvill då vi ställt om klockorna och jag vill veta vad dom gäller enligt riktig tid.
Hade jag varit oseriös hade jag svarat Fröken Höger. Nu är jag ju väldigt seriös så svaret är nog Tant Gredelin.

Fast eftersom frågan gäller årstider mm så går jag för Unga Fröken Februari...

Klockan behöver inte ställas om.
 
  • Haha
  • Gilla
Pin och 2 till
  • Laddar…
Finnes: Kesämies
Sökes: kalenderflicka
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Finnes: Kesämies
Sökes: kalenderflicka
Bilder!!
 
FredrikR FredrikR skrev:
Bilder!!
IMG_6443.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vilken föredrar du?
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
[bild]

Vilken föredrar du?
..
Kesämies ☝️
 
S
IMG_2787.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
S
Hmm, vad alla har blivit seriösa nu plötsligt då.
Inget att göra parodi på. Inga skandaler. Ingen skam.

Tråkigt...
 
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Inget att göra parodi på. Inga skandaler. Ingen skam.
Skärp dig. Du har vakten, i sommar!
 
  • Haha
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Skärp dig. Du har vakten, i sommar!
H E L A sommaren. ☝️
 
  • Gilla
Mrs November och 1 till
  • Laddar…
S
1782189807961.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Hej, jag har kapat fjortonhundra luastörar. Kvar är bara den ofrånkomliga ålningen.
 
  • Haha
  • Gilla
Mrs November och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Hej, jag har kapat fjortonhundra luastörar. Kvar är bara den ofrånkomliga ålningen.
Är dom urbenade, eller förbenade?
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M
FredrikR FredrikR skrev:
Är dom urbenade, eller förbenade?
Vem är förbannad? För vad?🤔
 
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
M Mrs November skrev:
Vem är förbannad? För vad?🤔
Har Alfredo varit i farten och bannat?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
kashieda kashieda skrev:
Hej, jag har kapat fjortonhundra luastörar. Kvar är bara den ofrånkomliga ålningen.
Ålningen minns man från lumpen...
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.