817 334 läst ·
30 149 svar
817k läst
30,1k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Hade jag varit oseriös hade jag svarat Fröken Höger. Nu är jag ju väldigt seriös så svaret är nog Tant Gredelin.P Pin skrev:
Fast eftersom frågan gäller årstider mm så går jag för Unga Fröken Februari...
Klockan behöver inte ställas om.


