Senaste aktiviteten
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hur blir flat-rate mest rättvist? Och varför skulle effektavgift inte vara det? Du är medveten om att det varit standard länge på...
-
Mmaria01 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.var betongbilen och gubbarna från samma firma?
-
MAtt hänga ut firman här är ju ett annat tänkbart påtryckningsmedel..
-
MDet är ju möjligt, men om du har anlitat en seriös firma med bra gubbar så har de sannolikt varit med om sena leveranser förr...
-
Matti_75 svarade i tråden Bör jag byta ut fuktskadad gipsskiva?.Just möglet som bildas på gipsskivor är extra allergiframkallande så byt ut allt som är angrpet. -
GGanescha svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Haha.. japp, det blev så tydligen. Fanns det några alternativ du blev intresserad av? Guiderna kan ju även vara något att titta på hur...
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej, nej och nej. Du har dålig koll. -
GGurrakrog svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Så kan de vara, har inte exakta detaljer. Men försäkringsbolaget sänkte ersättningen pga rörens livslängd var ute, även om de hade...
-
pacman42 svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Waymo -
MJag fick låna gratis på Byggmax när jag köpte rännor och krokar.
-
MMr_Perfa svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Lyckas inte hitta att hyra runt här 🥺
-
MNu har inte jag monterat Biltemas grejor men Lindab är ju proffsprodukter. Fråga annars en plåtslagare om han kan knäcka kroken, har dom...
-
LJag håller med om att du ska fråga bara. Tror att du kan kolla med lantmäteriet och/eller bygglovsnämnden och få information om de...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Pinsa med köttrester från igår. -
SSom vanligt har man missat det väsentligaste - vad innebär ommålningen i arbete? Underhåll och bättring är ju ngt som i stort sett alla...
-
PHåll inne betalningen tills altanen är som avtalad.
-
[SKPG]Zamora svarade i tråden Den stora öltråden!.Efter regn kommer solsken -
hobby.amatören gillade Frippe_01s inlägg i tråden Altanrengöring med Kärcher PCL 6 - Min erfarenhet.Jag tänkte dela med mig av min erfarenhet av min nyinköpta Kärcher PCL 6. Jag har länge följt tråden om PCL 4 och bestämde mig nyligen... -
Keiller svarade i tråden Humorhörnan ....Det är inte papaya, det är mammaya 😂 -
Aajn82 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Nja, netto bör det inte påverka, men mycket som behöver justeras. Pensionsinbetalningarna beskattas inte i dagsläget, eftersom de...