Senaste aktiviteten
-
KJag känner en del personer som kör/har kört taxi och det är mycket väntan mellan körningarna, iallafall i Stockholm. Ok, en fredagskväll...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.När de rörliga nätavgifterna kom så sades de vara för att täcka ohemula överföringsförluster för de stackars elnätsbolagen. Efter några...
-
Johan Gunverth svarade i tråden Home Assistant.Om du har ett eget lokalt nätverk idag med IPv4 för din IoT kan du ju addera IPv6 till samma nätverk. Det går utmärkt att köra båda... -
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ytterligare en produkt jag använder är kontantuttag med kort från Northmill. Här hittar jag inget vettigt alternativ från andra svenska... -
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det är så vi alla lever.
-
Kkarlmb gillade Weimiks inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det duger för att jag ska kunna ta upp lån på huset, sälja det, betala skatt för det, hyra ut det, söka bygglov, bygga ut det, teckna...
-
Ffribygg svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Vore det inte bättre att ta upp en ventil i väggen att leda ut luften igenom?
-
HHej, vi har en stuga som behöver lite kärlek. Besiktningsmannen gjorde en anmärkning om att dessa var ruttna och bör bytas. Jag har...
-
EElfenbenet svarade i tråden Häckoxbär hård beskäring.Vill helst undvika att ta ner den helt då den angränsar till grannens tomt.
-
DSom sagt en bit kvar till man är färdig men här kommer en bild
-
Intet svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Det är min favorit. Den första skrämde livet av mig när den kom på bio. Den andra var lika skrämmande och även bättre än ettan. Sedan... -
NHur kommer de nya byggregler påverka hur man planera köket? Idag är det ju byggreglerna rekommenderat (krav) på vatten (vask) i samma...
-
AHur går man tillväga för att para ihop Knappsats med Yale ENTR S lås . Jag får inte det att fungera .
-
NTack! Det spelar ju ingen roll vem som svarar, särskilt om ni båda instämmer :) Jag tar med propositionstexten till bygglovsnämnden som...
-
RRolle85 svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Du sökte på ac hus genom vägg?
-
GGanescha svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Det är väl bara googla! Kan göra det åt dig...
-
harrebarre svarade i tråden Hur ytbehandla garagedörr av furu?.Tack! Har hämtat prover för lasyr av trebitt som iallafall ser lovande ut. Lasyr, och sen opigmenterad lasyr vid efterbehandling känns... -
RRolle85 svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Ok kan du länka till de?
-
GGanescha svarade i tråden Ansluta ac slang genom fasad?.Ja, finns massor av lösningar.
-
Ppoba53 svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.En köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Bra tips. De jag gjorde igår hade blivit mycket bättre så, för den största nackdelen var att det var knappt något alls drag i... -
RRolle85 skapade tråden Ansluta ac slang genom fasad? i forumet Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass.Har ett attefallshus där vi hade velat ha en AC men hade velat ansluta slangen i väggen istället för att leda ut genom fönstret. Finns...
-
PPin svarade i tråden Den stora öltråden!.
-
LDet blev ju jättebra, nästa gång skulle du kunna rispa fram ett mönster i biten du passar in så att den mer liknar träet som sitter intill.
-
LHelt rätt! Idag kör dom ganska mycket ljusa eller vitbetsade träslag och ljus klädsel. Din färgkombination är mycket mer 50-60-tal...