Senaste aktiviteten
-
PPligg85 svarade i tråden Energidelning, ny lag!.Man vill hitta på allt utom att bygga 3st kärnkraftverk i S4 och 2st i S3
-
Ffribygg svarade i tråden Utbyggnad pumphus.Du behöver egentligen inte nått grovt virke till takreglarna, det är ju en liten takyta med liten spännvidd och taket ovanför ser rätt...
-
HVi har installerat via firma en varmvattenberedare- fungerar men nu när gästerna har använt den - ha den slut. Vad kan ha hänt. Privat...
-
VVW Transporter svarade i tråden Tråden om kortplank.Jodå. Det är ju några år sedan det blev klart. Körde planken längs rummet med en halv skivas förskjutning. Är nöjd, man tänker inte så...
-
edtmwed svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Nej, och jag tänkte inte på det när jag var på visning. Om jag ber värden installera blir det hyrespåslag så tror det blir billigare att... -
Ffribygg gillade polaris78s inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det är ju inget jättekonstigt .. Det är ju lite enklare att tänka sig om det skulle det vara åkermark som legat oanvända så det växer...
-
E”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
Ssinuslinus svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Om du bor i hyresrätt så ingår det väl i hyran?
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.I glesbygd finns det inte taxi längre, utan det är ett stadsfenomen, plus färdtjänst. Och i de riktiga småstadssituationerna finns det... -
Llbgu svarade i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.I en ideal värld skulle du ha rätt, men tänk också på att det krävs en ideal värld för att få kommunismen att fungera. Så det du säger...
-
Alfredo gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett... -
AAndersS svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Man kan få behöva justera och bygga om skåpet, men inget konstigt att göra.
-
KKjell_G svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.När stenen skulle läggas 07/08 gick det inte att få vanlig sättsand. Stenläggaren föreslog singel så det blev det överallt...
-
Topp. Tack för tipset och trevlig midsommarhelg 👌 -
edtmwed svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Tack för tipset, dock hittar jag inga köksskåp som passar ovanpå. -
UUffe6 svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Vad har du för setup där du tar ut värdena från din panna?
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nog kör ju inte alla taxibilar runt i Stockholm, även om Stockholmare verkar vara som Amerikaner och har lite svårt att se utanför sin...
-
SSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
Appendix gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort... -
Appendix gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett... -
MBehandling är väl kanske lite att ta i men skulle nog försöka få ett grundskydd med en ganska fet blandning stensåpa sedan bör man...