Senaste aktiviteten
-
LFossilskatten, alltså koldioxidskatten är 3:27 per liter för bensin. Någon motsvarande skatt finns inte på el. Energiskatten är nu 70...
-
JHur lossar jag plastmatta från dörrtröskel? Hej. Jag ska byta ut den här dörren som sitter i fasad i tvättstugan. Golvmattan (som ska...
-
HNuvarande bränslepolitik har gjort förbränningsbilar mer intressanta för folk, medans intresset för elbilar har svalnat. Skulle...
-
Altan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen... -
Lill72 gillade Kramlas inlägg i tråden Mellan och i projekt behövs träning, endast bilder inga ord!. -
imported_Benno svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Jag har bockat ett större antal med skruvstäd. Både nya och gamla krokar. Är det nya och taket rakt är det enkelt med ett kraftigt... -
YDet kanske är han från andra tråden som skulle göra boulebana?
-
DGrisar?
-
BBengt65 svarade i tråden Ytterdörrar från Solid Elements.Köpte du en sådan? Vi funderar på denna https://www.bauhaus.se/ytterdorr-solid-elements-vaxjo-9x20-vanster-vit#go-to-reviews
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Utebliven inkomst vid laddning lär överskrida service med råge.
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Men oavsett är el/flytande försumbart i en taxi tror jag.
-
DDilato gillade rorudodis inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Den kopplingen blir inte tät på det sättet. Den ska täta med oring inne i kopplingen. Troligen finns den inte kvar. Den svarta...
-
Kkarlmb svarade i tråden Home Assistant.De här är grymma...
-
DHar myndigheter gula snören? Att spänna ett murarsnöre mellan två av lantmäteriet utsatta gränsmarkeringar är ju ett jättebra sätt...
-
Kkarlmb skrattade åt Weimiks inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Jag tror att pmd och jag diskuterar definitionen av ägare, inte äganderätten. Men jag är ärligt talat inte helt säker.
-
RDet är väl mest intressant att det är den juridiskt korrekta termen för hela den "yta" som TS äger. Tomt kan utgöra en viss del av...
-
DOm de bara dragit en lina mellan två redan utsatta gränsrör behöver du inte göra någonting. Om du däremot tvivlar på att linan går på...
-
DJag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande.
-
TToveJohannaS svarade i tråden Ta bort reglar i tak.Spontant tycker jag det låter som att de absolut är en del av takstolarna/konstruktionen och inte kan tas bort, men det blir lättare...
-
PSnygg och korrekt mening, den är jag stolt över. Måste sluta att skriva på telefonen när jag cyklar, åtminstone när jag är pruttfull.
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Föraren kostar inte 500 i timmen För större lastbilar är fördelningen bränsle/bil/förare ungefär varsin tredjedel. Taxin är billigare...