Senaste aktiviteten
-
kashieda svarade i tråden Humorhörnan ....Fjortonpack ska det ju vara! -
Pen svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Ser ut ungefär som för min S1256. Hetgasen kan vara varmare för R454B har jag hört. (Bortse från att det även står R407 i diagrammet... -
RKan ni göra en egen tråd för parfym har inget med trallrengöring att göra och radera gärna det ni skrivit i denna tråd
-
GFör två somrar sedan använde jag Julas skruvar till stolpar för ett plank. De funkade galant och sitter som berget, men de är ganska...
-
LEnligt den äldre uppslagsboken kan bulten vara såväl gängad som ogängad. "Kunskapens bok" i en upplaga från tidig femtiotal. Artikeln...
-
13th Marine svarade i tråden Taktegel tvåkupigt bortskänkes.Jag är intresserad! Håller på och ta över en gård sydväst om dig och har funderat på lertegel när vi byter ut taken, så det är ju nära... -
FredrikR svarade i tråden Humorhörnan .... -
NVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
NBadminton?
-
Nnoelss svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Yoghurt är bra för magen
-
PVårt badrum är 1,20 brett med ingång på kortsidan. Toaletten står rakt och jag tycker inte det känns trångt. Men vi har omvänd ordning...
-
PMidsommarafton var 27 grader varm härnere i Skåne.. .. vi käkade sillunch ute på balkongen .. & eftermiddagsfikade på innergården -...
-
AFast nu är ju det egentliga problemet slingan och kopplingen till laddstationen. Allt annat måste ses som normal åskberedskap typ TV...
-
MSäljaren har alltså varit medveten om skadorna och avsiktligt byggt in dem för att försöka dölja dem. Skön kille (eller tjej). Hoppas...
-
AInspirerad av stugan vi friade midsommar i har jag och frun bestämt oss för att bygga innertak/mellanbjälklag på samma sätt i vårt...