Senaste aktiviteten
-
a.o.f svarade i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Taxar är bäst! (Snyggt med målat och inte impregnerat.) -
Mathildatiger svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Igår klippte jag grönmattan enligt den gamla beprövade metoden klipp sällan och mycket på en gång. Det får den som klipper att må som... -
MMichelleW gillade Willman11s inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Vi råkade ut för samma sak när vi köpte vårt hus 2018. Ingen märkbar doft vid alla besök innan tillträde men när vi flyttade in i huset...
-
MMichelleW gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Generellt är ett hus som luktar urin kraftigt prissänkt jämfört med motsvarande hus med normal lukt. Det är ofta ett rejält jobb att...
-
MMichelleW gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Jag skulle tro att detta faktiskt kan vara ett äkta dolt fel. Det kan inte upptäckas utan förstörande undersökning, det är inte...
-
MKan DanielSt81 ha vänligheten att ge en sorgfällig förklaring/anvisning om vilken arbetsmetod som gör att det inte kommer något ogräs...
-
kashieda skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
kashieda skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣 -
kashieda gillade Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….” -
Mmartin.sveg svarade i tråden Energidelning, ny lag!.Det blir väl som för övriga producenter, att man får betala en flaskhalsavgift. Förenklat så säljer man väl kilowattimmen till Svenska...