Senaste aktiviteten
-
13th Marine svarade i tråden Taktegel tvåkupigt bortskänkes.Jag är intresserad! Håller på och ta över en gård sydväst om dig och har funderat på lertegel när vi byter ut taken, så det är ju nära... -
FredrikR svarade i tråden Humorhörnan .... -
NVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
NBadminton?
-
Nnoelss svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Yoghurt är bra för magen
-
PVårt badrum är 1,20 brett med ingång på kortsidan. Toaletten står rakt och jag tycker inte det känns trångt. Men vi har omvänd ordning...
-
PMidsommarafton var 27 grader varm härnere i Skåne.. .. vi käkade sillunch ute på balkongen .. & eftermiddagsfikade på innergården -...
-
AFast nu är ju det egentliga problemet slingan och kopplingen till laddstationen. Allt annat måste ses som normal åskberedskap typ TV...
-
MSäljaren har alltså varit medveten om skadorna och avsiktligt byggt in dem för att försöka dölja dem. Skön kille (eller tjej). Hoppas...
-
AInspirerad av stugan vi friade midsommar i har jag och frun bestämt oss för att bygga innertak/mellanbjälklag på samma sätt i vårt...
-
a.o.f svarade i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Taxar är bäst! (Snyggt med målat och inte impregnerat.) -
Mathildatiger svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Igår klippte jag grönmattan enligt den gamla beprövade metoden klipp sällan och mycket på en gång. Det får den som klipper att må som... -
MMichelleW gillade Willman11s inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Vi råkade ut för samma sak när vi köpte vårt hus 2018. Ingen märkbar doft vid alla besök innan tillträde men när vi flyttade in i huset...
-
MMichelleW gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Generellt är ett hus som luktar urin kraftigt prissänkt jämfört med motsvarande hus med normal lukt. Det är ofta ett rejält jobb att...
-
MMichelleW gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Jag skulle tro att detta faktiskt kan vara ett äkta dolt fel. Det kan inte upptäckas utan förstörande undersökning, det är inte...