Senaste aktiviteten
-
snaggletooth svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Luna 2 Awd 3000 Har gått klockrent sedan säsongstarten förutom en hjärnblödning efter en manuell start nära laddstationen där den... -
DNja, inom VVS ska man alltid följa monteringsanvisningen. 👍 (Och finns det ingen sådan, bör man undra var man handlar ifrån, för att...
-
SHm, det har vi i sig. Det som säkringsavgiften är. Det är en månadsavgift vi betalar som beror på säkringsstorlek. (Kan sägas motsvara...
-
DDet är jag heller inte, jag är motståndare till hur kostnaden fördelas, jag är av den kanske omoderna uppfattningen att den som får...
-
DUnderhåll och drift. Mkt måste ju bytas av ålderskäl. Det ska inte gå att bokföra som andra kostnader en gång till.
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Ser definitivt intressant ut. Tack! -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.
-
VJag jag glömde att uppdatera tråden. Jag fick börja med att dreva/isolera utrymmet mellan fönster och vägg. För att kunna sätta en...
-
FHar myndigheter gula snören? Att spänna ett murarsnöre mellan två av lantmäteriet utsatta gränsmarkeringar är ju ett jättebra sätt...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Liten utblick i världen. https://omni.se/historiskt-skifte-i-usa-solen-passerar-kolet/a/zO6LMK Den soliga kraften flyttar fram sina...
-
FJag har inte påstått att det ÄR ett gränsrör, säger bara att f*n må ta skälvrängare och folk som flyttar gränser eller uppmanar andra...
-
FOm de bara dragit en lina mellan två redan utsatta gränsrör behöver du inte göra någonting. Om du däremot tvivlar på att linan går på...
-
FJag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande.
-
FFestlund skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
HJag tror att jag ska lägga till en fråga till en presumtiv bank nästa gång jag skaffar ett bankkonto: hur besvärligt är det att sätta in...
-
HSystemet med e-fakturor är felkonstruerat. En e-faktura ska vara kopplat till en person, inte till en bank. En pappersfaktura utställd...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hm, det har vi i sig. Det som säkringsavgiften är. Det är en månadsavgift vi betalar som beror på säkringsstorlek. (Kan sägas motsvara...
-
Nilsanni svarade i tråden Foder runt fönster - klackfoder?.Jag jag glömde att uppdatera tråden. Jag fick börja med att dreva/isolera utrymmet mellan fönster och vägg. För att kunna sätta en... -
LL A Axelsson svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Jag vill påstå att det är det gamla företaget Bulten Kanthal som har etablerat ordet bult för en sexkant skruv. Oavsett så vet vi vad...