Senaste aktiviteten
-
DVarav 2 är kraftigt överdrivet. Tillbaka till 1.
-
DEn hel del av de åtgärder som en nätägare gör är uppdateringar på sista nivån. Det är där en massa kostnader påstås uppkomma med allt...
-
Isakare svarade i tråden YEEEEEEESSSS!.De flesta av oss får väl säga YEEEEEEESSSS! Om midsommaraftonens väder, varmt långt in nu på kvällen. Efter sill och grillad oxfile tog... -
DNog är jag förespråkare av fossilfri synkron baskraft på systemnivå, absolut. Vad gäller lokalnäten så är min åsikt, som jag främst...
-
DJa, det är ju det som motiverar alla elnätsavgifter så det är klart den måste vevas. Men läs här...
-
oscar_uppsala skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….” -
DDilato svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Skit i muttern, limma fast alltihop (epoxi är fina grejer), även skruven i befintliga hålet kan enkelt limmas.
-
Huddingebo skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
Alfredo gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort... -
Huddingebo skrattade åt ajn82s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Verkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida? -
DDilato svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Det är ingen bult, det är en skruv 😉
-
DAsfalt är inte så hårt som man kan tro. Du kan troligen pressa ner mindre saker som skruvar i den med enkla medel.
-
DJag är rätt säker att den kom dit med hjälp av tyngdlagen..
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej, det tycker jag inte. Jag förstår dock inte varför man är emot individualiserad nätkostnad efter faktisk belastning på ett...
-
DDenna , men detta hjälper tydligen inte ts
-
JDenna , men detta hjälper tydligen inte ts
-
MMalime gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Solstudie inför grannens bygglov - softwaretips / alternativ kostnad."Husdröm" och 12 meter? Vad är det som ska byggas egentligen? Om det är ett bostadshus för en familj låter 12 meter helt galet. Är det...
-
BBigfoot svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Jag anser att är man det minsta osäker så kan man gott byta eftersom det inte handlar om bilning utan bara en bit rör ner i krypgrunden...
-
LLovan83 svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Asfalt är inte så hårt som man kan tro. Du kan troligen pressa ner mindre saker som skruvar i den med enkla medel.
-
LJag är rätt säker att den kom dit med hjälp av tyngdlagen..
-
FDen kan ha lossnat från asfaltläggaren eller välten. Någon annan maskin kan också vara inblandad när asfalten tillverkades eller när...
-
Ffribygg svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Jag är rätt säker att den kom dit med hjälp av tyngdlagen..
-
LL A Axelsson svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Den kan ha lossnat från asfaltläggaren eller välten. Någon annan maskin kan också vara inblandad när asfalten tillverkades eller när...
-
AKnow your Customer = Kundkännedom. 500 frågor för stt på nåder kanske få öppna ett bankkonto. Allt för att motverka penningtvätt men...
-
ANordnet och Avanza har ett tak på 50% av bostadens värde vad det gäller bolån. Så visst, optiskt ser det billigt ut men med endast 50%...
-
Ffribygg svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Asbest form av Eternit är bra, att byta ett evigt mtrl bara för bytandets skull tänker jag att man ska undvika. Om man däremot måste...