S
YNF!
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
S
Hej alla Byggahusare!

Jag är en stilig dalmas på 37 jordsnurr som har en förkärlek för att lägga ut ölbilder.

Den här gången har jag lagt ut en bild på mina smäckra ben och en öl benämnd Korslagt.

Så passande med en öl som beskriver vad vi ser i bilden.

Eller...

...är det något som saknas här? :D

IMG_2925.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hej alla Byggahusare!

Jag är en stilig dalmas på 37 jordsnurr som har en förkärlek för att lägga ut ölbilder.

Den här gången har jag lagt ut en bild på mina smäckra ben och en öl benämnd Korslagt.

Så passande med en öl som beskriver vad vi ser i bilden.

Eller...

...är det något som saknas här? :D
Du kan mena

1. Kors som i en kristen symbol. Dock är masarna hedningar.

2. Om det skulle vara en kulla sitter hon inte med benen i kors

3. Men blir kissnödig av öl och kan då behöva korsa benen.

4. Det kan även mena slakt av kor. Fock äter masar endast häst.

Vill du veta mer om Kosheröl?
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Nej... :D

Eller jo förresten...
 
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Är det Ms Sommar som gäller eller Mrs November? Rådvill då vi ställt om klockorna och jag vill veta vad dom gäller enligt riktig tid.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Är det Ms Sommar som gäller eller Mrs November? Rådvill då vi ställt om klockorna och jag vill veta vad dom gäller enligt riktig tid.
90510
 
  • Älska
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
90510
Åh nej, lura mig inte att ringa sånt där betalnummer med snusk!
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Åh nej, lura mig inte att ringa sånt där betalnummer med snusk!
Värt varenda tusenlapp!
 
  • Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
Gottenöffar!
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Gottenöffar!
Välkommen till Byggahus!

Katter vin nöff på dig själv!
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
IMG_2934.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Är selfies tillåtna?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
S
Jadå, jag till vänster och Edward till höger
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är selfies tillåtna?
Gillat och delat hoppas jag vinner.☝️
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
S
Du vinner säkert...

Trist - plötsligt händer det inte!
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.