Senaste aktiviteten
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Jag skriver kanske lite mer imorgon. -
TTheGame svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Du kan även själv anmäla. Om Google bryr sig är dock mindre troligt. Money money money money money, hhaaahahahahah
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Ja, något i den stilen. Hade hoppats på att något av varuhusen jag nämnde har något sånt (då de har öppet imorgon). Så jag kan vara... -
KEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
BBigfoot svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Nu diskuterar vi väl inte "allt gammalt" utan avloppsrör från 80-talet. Borde jag ha bytt de gamla träreglarna i min innervägg när jag...
-
JRegeringens proposition till ny lag på området röstades igenom i Riksdagen! Riksdagen har den 11 juni röstat igenom lagförslag som...
-
IIncinerator svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Skönt att det finns Ad blocker.
-
herrenP svarade i tråden Går det att få tag på insatsskruven?.Köket har dubbelho. Vänstra hon har mycket större vaskhål. Diameter på avloppsdelen under är väl typ 130 mm. Hittar inget på Bauhaus... -
Nnäslund gillade nanowires inlägg i tråden Anslutning för högtryckstvätt utomhus som funkar året runt?.Den vanliga lösningen är att installera ett självdränerande vattenutkast, ett sånt de flesta villaägare nog har. När kranen stängs...
-
jonas kolthoff gillade Hybros inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.In till vänster och ut till höger på pumpen. Kan vi väl anta. Vad finns längst ned i källan? Finns där en backventil? Borde så vara... -
IVarför är det ok att lägga gödsel från alla typer av djur direkt i/på jord där man odlar mat, men samma produkt från människa är *farlig*?
-
VVictor.M skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Jag är osäker på vem som äger marken. Det rör sig om personalparkering på mitt jobb och man måste ha tillstånd för att parkera. Denna...
-
tveksamt svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Är du överens om var de märkt ut gränsen? Dvs. håller du med om att det är där gränsen går? Om så kvarstår väl bara att antingen fråga... -
IIncinerator gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.