Senaste aktiviteten
-
I"energigemenskaper" Herregud.
-
Kkarlmb svarade i tråden Den stora öltråden!.Glad midsommar!
-
AMidsommarförrätt på första parkett vid Hudiksvallsfjärden. Blir grillat senare. Grabbarna trotsade havet +11🥶, inte jag å frugan Glad...
-
K"energigemenskaper" Herregud.
-
WHar myndigheter gula snören? Att spänna ett murarsnöre mellan två av lantmäteriet utsatta gränsmarkeringar är ju ett jättebra sätt...
-
Ffribygg svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Årsmodell? Svensktillverkad? Pris?
-
PAlla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna...
-
Ffribygg svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Har myndigheter gula snören? Att spänna ett murarsnöre mellan två av lantmäteriet utsatta gränsmarkeringar är ju ett jättebra sätt...
-
SJag hittade lite spillbitar från våra fönsterfoder. Också skapligt fint. Men virket kostade som om de vore guld.
-
FDetta är inte ett gränsrör, en gränsrör eventuellt lite långsökt så är det motsvarande men troligtvis inte.
-
Ffribygg svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Jag har inte påstått att det ÄR ett gränsrör, säger bara att f*n må ta skälvrängare och folk som flyttar gränser eller uppmanar andra...
-
Intet svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Nej. Det var en korrekt observation!😁 Ts känner till att möjligheten finns att byta de till synes prima rören mot kanske ännu mer prima... -
Huddingebo gillade Snigelpostarns inlägg i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Är det någon i denna tråd som är intresserad av en fullt fungerande FT46? Finns i Stockholms län. Läste denna tråd först efter vi bytt... -
Det är väl rätt uppenbart att dom genom att själva mäta upp gränsen tar sig tolkningsföreträde bestämma var gränsen går, i förhoppningen... -
Ffsn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Detta är inte ett gränsrör, en gränsrör eventuellt lite långsökt så är det motsvarande men troligtvis inte.
-
DJag tycker du ska göra en lönndörr, jag kan använda den för att hitta ut själv.
-
SJag kan helt klart tänka mig ett köp, förutsatt att det är i norrförort, helst så långt norrut i länet som möjligt. Jag orkar verkligen...
-
Mikael_L svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Jag kan helt klart tänka mig ett köp, förutsatt att det är i norrförort, helst så långt norrut i länet som möjligt. Jag orkar verkligen... -
Ffsn skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
Ffsn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Det är väl rätt uppenbart att dom genom att själva mäta upp gränsen tar sig tolkningsföreträde bestämma var gränsen går, i förhoppningen...
-
Mikael_L svarade i tråden Den stora öltråden!.Nästa blev denna (en alkoholfri mellan iofs) Jag tyckte inte att den var något speciell denna gången, nästan så att det möjligen var... -
Huddingebo svarade i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Fint av dig att höra efter här 😀 Hoppas att någon ny lycklig ägare hittas. -
DDublin skrattade åt Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
-
DDublin skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
Huddingebo gillade Snigelpostarns inlägg i tråden Är det någon som har en Cylinda FT46 tvättmaskin?.Skrev inte att vi köpt en ny. Vi fick en ny (för oss), tillsammans med lite annat smått och gott, så därför blev det ett byte. Det var... -
STrist, men du ha väldigt gamla värderingar där man skulle vara reko gentemellan företag och kund. Nuförtiden är allt iskalla värderingar...
-
Ffribygg svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Jag tror inte det är okej, gödsel från köttätare vill iaf inte jag ha i/ på mina trädgårdsland. Välbrunnen häst eller kogödsel tycker...