Senaste aktiviteten
-
Alfredo svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Gör man verkligen rätt för sig om man hyr en bit mark av en fastighetsägare och betalar hyran till en annan, vilket kan vara fallet här? -
BTack! Plastmattan finns inte kvar överallt och hela nedervåningen ska ha samma golv överallt utan skarvar så jag tänker att plastmattan...
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Inte jag i alla fall. Den här killen är mer min grej. -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Niöu kör finska Lidl kampanj på laddning 0.29€ minus 20% ☺️ Kör svenska Lidl liknande kampanj på sin 6kr laddning 😂 -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Sen är det ju så att när man leasar så måste bilen vara i fint skick när man lämnar tillbaka också. Inget som direkt passar... -
DDortmunder DAB gillade Cecilia Thibblins inlägg i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Nu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
Llbgu svarade i tråden Varför byggs det så långsamt i Sverige?.Fast det var ju ca. 50 år sedan. Antar att det inte fanns så mycket korkade regler då som gör att allt nu går långsamt och blir onödigt...
-
Ssaiter gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Nu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...
-
DFått klart vad detta var. Det var mellanaxel i rattstången som blivit trög. Tydligen ett ganska vanligt problem efter vissa...
-
Dman kan ju översätta 1 liter bensin/ diesel till en energimängd och lite avrundat så är 1 liter ca 10 kWh, därav lite mer jämförbarhet.
-
JJa eller ett par dagar. finns givetvis en risk att elektroniken har skadats, men det kan mycket väl räcka att det får torka.
-
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Tycker du att det ett märkligt förhållningssätt? Det lär väl vara det vanligaste, att kostnaden för organisationen eller anordningen... -
FredrikR svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Förlåtelse framför tillåtelse är rätt väg att gå. 😉☝️ Både i köket och när det kommer till verktygsinköp. -
Pjosk75 svarade i tråden Odlingshörnan...Låter som att jorden innehöll pyralider som påverkade chili och auberginerna, de tillhör ju samma familj som tomater, som ju är mycket... -
LLennart79 svarade i tråden MAMMOTION YUKA MINI 2 800.Tack. Jag har gjort det men varje gång den är klar så står det ”väntar”.
-
Frustrator svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Hemligheten är att inte fråga om lov avseende maten... Passade på att börja röka laxen innan frun kom hem. Sen fick jag skäll förstås... -
Ooddan svarade i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Jag har vinterförvarat proberna i den Asekos egna förvaringsvätska, enligt manualen. Men tack för tipset, ska köpa kalibreringsvätska...