Senaste aktiviteten
-
SBetalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man...
-
SOch så säger de att man ska undvika barnarbete för att barn inte har någon känsla för kvalitet! Bra kunskapsförmedling!
-
SDet skall börjas i tid…….. Knäjobb har aldrig varit någon favorit och numera fungera det inte alls. Så den yngre generationen får rycka...
-
PGlad midsommar på Er!
-
DDayangel svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag och grannen investerade nyligen i en Luba 3 3000 AWD och den har tuggat på briljant oavsett vilken uppdatering som installerats...
-
PDet ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!
-
SAtt väcka en död list till liv igen På Marcus stora fina Draco 2700 båt som jag gjort väldigt mycket arbete med behövde relingslisten...
-
Intet svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Jag är förespråkare för att använda snittade avloppsrör för dränering. Dels sätter inte hålet igen sig så lätt och dels är röret... -
DFakta är (lätt att kolla): Energiskatten på el är 36,0 öre /kWh Energiskatten på bensin är 7,8 öre /kWh Energiskatten på diesel är 8,5...
-
DNågon som vet om det här kommer till Sveriges Motonet. Jag blev först sur när mitt gamla saldo gick ej använda (dom hade ett...
-
Mikael_L gillade JPTSs inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Som ägare av solcells paneler så är man rustad för höga elpriser å gillar de.. Igår köpte vi 2,7 kWh å sålde 72,5 kWh samt producerade... -
D@HenrikHuslöse Helt underbar produktion! Nostalgin slår till med full kraft och han pratar dessutom så föredömlig tyska att jag förstår...
-
SMonterat undre hyllan till moderns sy-bord. Nu ska jag ännu göra avdelare, stödben och kanske en liten lådhurts på ena sidan, det får...
-
DJag kör aldrig farthållaren i Fiaten just för att den inte är adaptiv. Vi stänger av Lane Assist varje gång vi startar Fiaten numera för...
-
SJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
DDet skiljer nog mellan bilarna. Både om den går att stänga av och hur enerverande den är. Den Renault Megane 2024 jag körde ett år gick...
-
RRumcio28 svarade i tråden Källare betongklack.Tack för svaret. Det som är märkligt är att klacken sitter på insidan av huset. Vid dräneringen fanns ingen klack – väggarna var släta...
-
DTräffande! Det påminner mig om att en tysk motsvarighet till trafikmagasinet hade en riktig kastvindsimulator på sin testbana. Edit...
-
KFordonsskatten är densamma. Här kan man ju undra hur staten tänkt.
-
Kkarlmb svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Dyrt. Och de ville inte bygga staket.
-
SInte tokslut då? 😂
-
BNja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt...
-
Mmaria01 svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.kan man ju göra med nåt snyggare en gabioner dom här hemma på E4 inte på en strand
-
BDet jag menar är att företaget som står för parkeringsappen bara är betalningsförmedlare. Det är ägaren av parkeringsplatsen som till...