Senaste aktiviteten
-
CHur väl skyddar typ 2 åskskydd egentligen? För två år sedan slog åskan ner i närheten och förstörde induktionshällen. Det är många i...
-
UUffe6 svarade i tråden Nibe S1256 hetgas temperatur.Jag får inga larm. Men har en S1256 och hetgasen är väldigt varm i den oxå. 107 grader toppar den ur på. Gp1 (VB pumpen) är ju dynamisk...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Den gamla ser inte speciellt blank ut i botten så en ny minskar risken för varmgång högst avsevärt. Dessutom hade hon 15 A och det är...
-
Demmpa svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Anledningen är den som @GK100 skriver i inlägg 6. -
GGoGetLost svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Varför? Vad ska hon byta passdel för?
-
HHaagbard svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Många sitter nog och betalar otroligt mycket för mycket i ränta. En bekant ringde och klagade i vintras och sade sig varit kund i hela...
-
HDet ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!
-
Oldboy svarade i tråden Årsringar syll och hammarband.Jag hade valt att lägga kärnsidan nedåt på syllen, även om det inte ska ha ngn betydelse om syllpapp används. Alternativt utåt om syllen... -
Pptlf svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag hade väl tänkt nån gång i framtiden köpa en robotklippare men har ca 3500 m2 klippa så har avvaktat ännu och blir ganska förvånad...
-
KDet ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!
-
KGlad midsommar på Er!
-
pacman42 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag väntar på att de skall lösa problemen med att den kör utanför perimetern. Jag har temporära lösningar på det problemet genom att jag... -
TGlad midsommar på Er!
-
TDet ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!
-
SSiporex Lättbetong svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.lättast o bäst är nog fräsmassor från asfalt rinner ej i väg när det regnar
-
Xxxargs svarade i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Proberna måste kollas ganska ofta och kalibrera (speciellt pH-proben) och speciellt om man ser att övriga driftparametrar börja driva...
-
Toppen, då väljer jag bara någon av dem! Tack för hjälpen och trevlig midsommar :) -
PDu har så rätt, inköpspris / energikostnad per mil är vad köparna tittar på. Det som verkligen driver en bils totalkostnad skiter dem...
-
HKan inte hålla med om Swedbank är någon bra bank. Jag var trogen kund i 35 år, hade även bolån och flyttade utomlands i 2 år, jag...
-
PSå är det men med det uttalandet har du positionerat dig som tillhörande den absoluta intellektuella toppen i landet, långt före...
-
AVi påverkas nog känslomässigt av priset vid pump men tex 5kr skillnad per liter blir för mina 1500 mil ca 5000 kr på ett år. Inget...
-
ANu är ogräsängen tillbaka till odlingsland igen. Idag grävde ner kogödsel och vände jorden och planterade rotselleri, purjolök och några...