Senaste aktiviteten
-
DFår du exempelvis rabatt på fonders förvaltningsavgifter?
-
Ppingis skrattade åt Avarell_Daltons inlägg i tråden Vad gör man när grannen har en 10m stor lönn och lika stor ek 1m bort.Ja vad vill du mitt barn?
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Får du exempelvis rabatt på fonders förvaltningsavgifter? -
DDennisN svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Det där känns som att det är gummilisterna som är helt nya och tätar bra bara tycker jag.
-
AArtemisia gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det funkar så att fastighetsägaren disponerar sin mark rätt fritt och förväntas göra det också med hänsyn till att allmänheten ska ha...
-
Det är det delvis, men mindre än förr. Förmånsvärdet sätts ner till vad motsvarande avgasbil har. Förr (till 2022) fick man utöver det... -
PGlada nyheter! ❤️ Glad midsommar!
-
PGlad midsommar på er alla 🥳🥳🤠 mitt älskade hjärta är hemma igen. Allt verkar trots allt ha gått bra. Lycklig!!!!🥰
-
SGlad midsommar på er alla 🥳🥳🤠 mitt älskade hjärta är hemma igen. Allt verkar trots allt ha gått bra. Lycklig!!!!🥰
-
Tomture61 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Ett gott råd är att: Vanlig omstart (Power Cycle) 1. Kör ut Luba från laddstationen (om den står där) så att den står fritt på marken... -
Ssaiter gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jag har en anfader som gick bort i en storm på Vänern som skutskeppare. Han återfanns dagen efter, död. Han hade surrat sig vid...
-
MGlada nyheter! ❤️ Glad midsommar!
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Glada nyheter! ❤️ Glad midsommar! -
Aalfons74 svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Absolut, här kommer en bild, uppifrån backen. vi har nu börjat göra några kanaler/rännor som går diagonalt över backen. Vad tror ni om...
-
NJag har inte glömt bort varesig dammen eller pjojekttråden... Men det har varit så otroligt mycket annat. Jag lägger ca 30 minuter på...
-
trähandtag svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fått klart vad detta var. Det var mellanaxel i rattstången som blivit trög. Tydligen ett ganska vanligt problem efter vissa... -
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Glad midsommar på er alla 🥳🥳🤠 mitt älskade hjärta är hemma igen. Allt verkar trots allt ha gått bra. Lycklig!!!!🥰
-
DDilato svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Det absolut bästa tänker jag är att försöka hitta spänningsdelaren som mäter spänningen och rätta till felet.
-
Mmrmlz svarade i tråden Golvläggaren flisar klinker.Hej! .... Vad är det för behandling du pratar om... La i fjol ett stengolv i hallen.... Borde jag göra något mer alltså :)
-
HNu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
Huddingebo gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Det är nog inte bara priset på bostäderna som spelar in, utan även befolkningssammansättningen. I avfolkningsbygd bor äldre människor i... -
DDilato svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.https://bostadspolitik.se/kartlaggning-har-tar-villalanet-storst-del-av-inkomsten/