Senaste aktiviteten
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är det delvis, men mindre än förr. Förmånsvärdet sätts ner till vad motsvarande avgasbil har. Förr (till 2022) fick man utöver det... -
tveksamt svarade i tråden Humorhörnan .... -
TTestTestson gillade Cecilia Thibblins inlägg i tråden Hur ska jag tänka när jag bygger min Pergola?.Nu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
LNja, Du är ju lite av ett rysstroll och ivrig att jämt försvara dem, så att du känner dig lite provocerad kan jag leva med. Alla skämt...
-
Eerix0n svarade i tråden Parkettgolv - betong.Tack! Plastmattan finns inte kvar överallt och hela nedervåningen ska ha samma golv överallt utan skarvar så jag tänker att plastmattan...
-
kashieda gillade Bitterhetsakademins inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.En ovanligt stor skalbagge, gulbrämad dykare hade förirrat sig hit. Den hör ju hemma vid vatten och härifrån är det en halv kilometer dit. -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fordonsskatten är densamma. Här kan man ju undra hur staten tänkt. -
SågspånPappspikEternit gillade Hawk Hawkss inlägg i tråden Kommunens entreprenör råkade klippa ner parkslide.Håller med starkt på den punkten.. folk tror växten äter hus och barn snart. -
BVårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Kan du inte visa en bild så är det lättare att ge råd? -
BJag återkommer med info om någon vecka eller två, då den lokala firman var här och kollade för ca 1 1/2 vecka sedan
-
Mmrmixter svarade i tråden Jäkla flaggstång! Hur byter vi lina?.Dressera en ekorre muta med jordnötssmör. Ett roligt och tidskrävande nöje, men du kanske får en vän för livet, eller två. Glad...
-
13th Marine svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nuvarande bränslepolitik har gjort förbränningsbilar mer intressanta för folk, medans intresset för elbilar har svalnat. Skulle... -
DKnow your Customer = Kundkännedom. 500 frågor för stt på nåder kanske få öppna ett bankkonto. Allt för att motverka penningtvätt men...
-
DDilato svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Menar du att du har 25% på hela bankens sortiment, eller var det bara en procentsats du fantiserade ihop helt utan koppling?